Ik hoop dat ik dit in het goeie forum zet;
Ik gebruik sinds een tijdje Azureus dat voordat het begint met downloaden de ruimte 'allocate' van de bestanden die worden gedownload. Meestal gaat het gewoon goed, maar nou heb ik al meerdere keren het volgende meegemaakt:
Ik heb Google gezocht en de GoT search, maar geen oplossing gevonden. Een tijdje geleden had ik hetzelfde probleem alleen met Azureus, toen heb ik Disc Error Check gedaan en gedefragmenteerd. Volgens mij heeft toen het defragmenteren het probleem opgelost.
Het probleem is nu dat ik niet genoeg ruimte vrij heb om de schijf te defragmenteren...
Heeft iemand een oplossing hoe ik mijn vrije schijfruimte weer goed kan krijgen?
Alvast bedankt!
Ik gebruik sinds een tijdje Azureus dat voordat het begint met downloaden de ruimte 'allocate' van de bestanden die worden gedownload. Meestal gaat het gewoon goed, maar nou heb ik al meerdere keren het volgende meegemaakt:
- Download was niet goed, dus ik doe remove > .. and data en voeg hem erna weer toe. De download was ~200 mb, na dit drie keer gedaan te hebben ben ik 600 Mb vrije ruimte kwijt.
- Tussentijds wil ik de download verwijderen, dus ik stop en doe Remove > Both, weer blijft de vrije ruimte gelijk terwijl ik toch echt een bestand van 700 Mb heb verwijderd. (bijv.)
- Tot nog toe dacht ik dat het enkel aan Azureus lag, maar vandaag verwijderde ik een DVD iso (backup gemaakt met DVD Shrink) van 4Gb, zegt Windows dat ie het bestand niet in de prullenbak kan zetten omdat het te groot is, dus ik verwijder het bestand gewoon. Resultaat: nog steeds even veel/weinig vrije ruimte.
Ik heb Google gezocht en de GoT search, maar geen oplossing gevonden. Een tijdje geleden had ik hetzelfde probleem alleen met Azureus, toen heb ik Disc Error Check gedaan en gedefragmenteerd. Volgens mij heeft toen het defragmenteren het probleem opgelost.
Het probleem is nu dat ik niet genoeg ruimte vrij heb om de schijf te defragmenteren...
Heeft iemand een oplossing hoe ik mijn vrije schijfruimte weer goed kan krijgen?
Alvast bedankt!