Toon posts:

Verzending foto's K700I naar pc via usb kabel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Sinds kort bezitter van SonyEricsson K700I incl. USB kabel. Volgens de gegevens zouden fotos welke gemaakt zijn verzonden moeten kunnen worden naar pc. In de handleiding is er weinig van tevinden. Ik heb hier geprobeerd via zoeken maar kan niets vinden. (ligt misschien ook wel 'n beetje aan mijn dommigheid daar dit alles nieuw voor me is). Verbinding tussen mobiel en pc heb ik maar verder kom ik niet. Wie wil en kan me helpen?
Bestaan er ook handleidingen van de meegeleverde programma's zoals PC suite, Image Editor enz.?

Alvast bedankt, Max

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:28

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Je kan dit beter in het grote K700i topic plaatsen :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/964237
Het is namelijk niet de bedoeling hier om voor elke vraag een nieuw topic te openen.

Maar als je alle software van de CD hebt geinstalleerd staat er op je desktop als het goed is "My Phones". Als je je telefoon aan je datakabel hangt aan de PC kan je door middel van die shortcut je telefoon benaderen. Je zal misschien ook nog de poort goed moeten instellen door middel van het zwarte telefoonicoontje dat in je systemtray verschijnt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past prima in het grote K700i-topic ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.