Toon posts:

msi 6309 v2 bios 3.8... HDD question

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu ben ik van zien om een nieuwe hdd te kopen.. ik heb heel wa zitten lezen.. en heb door da samsung heel goe schijnt te zijn, heb reclamaties gelezen van maxtor en western digital.. maar ook goede dingen van WD..

nu heb ik een msi 6309 v2 mobo met een pentium 3 op. ik heb bios geflashed tot bios versie 3.8 (http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=127&kind=1)
op diene link ziet ge dat m "Support Maxtor 160GB HDD (4G160J8)" maar ik heb ook ergens gelezen dat da wilt zeggen dat m ook nog grotere hdds kan lezen.. is da ook echt zo? (heeft me adressering te maken 24 <--> 48 bits lba ofzo)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Als hij 160GB aankan zal groter ook wel lukken. Weet zo niet wat 't maximum is van 48bits adressering, maar wel dat zulke grote schijven zover ik weet nog niet bestaan.

/edit: Maximum is dus 144PB (PetaByte)

[ Voor 20% gewijzigd door Nielson op 01-11-2004 20:37 ]

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-03 12:29
<offtopic> WD is toch Western Digital :? :X <offtopic>

pepernooot

Verwijderd

Topicstarter
jaja WD = wester digital.. zei gewoon da ik zowel goeie dingen als slechte dingen heb gehoord van western digital..

merci voor reply Nielson.. ik ga wss dan een WD 200GIG me 8MB cache kopen.. kost eigenlijk nog maar 120€ dus..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie verder ook de FAQ van dit subforum onder "Wat is de grootste HDD dat ik in mijn PC kan doen?". MSI heeft het helaas slecht verwoord. Onkunde?

Wel, dit is dus gewoon een FAQ-gevalletje. Dicht.

Aangezien je hier nieuw bent: hier op GoT wordt inzet, logica en researchvermogen van je verwacht. Voordat je een topic opent wordt van je verwacht dat je o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum doorneemt eer je een topic opent. Dit staat allemaal ook in de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd. Neem deze dus alsnog rustig en serieus door, incluis de onderliggende linkjes ;)

[ Voor 50% gewijzigd door BalusC op 02-11-2004 07:16 ]

Dit topic is gesloten.