Toon posts:

[HTML] Beginnersvraag over permissions

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf heb ooit wat foto's op een server gegooid en herinner me nog dat je bepaalde permissions aan die foto's moet hangen. Anders zijn ze namelijk niet toegankelijk. Met het programma dat ik daarvoor gebuikte (SSH Secure Shell) ging dat erg eenvoudig.

Nu ben ik aan het prutsen met een site via Het Net. Daar loop ik nu tegen hetzelfde probleem aan. Met het programma dat ik gebruik WS_FTP Pro lukt het me niet en via de FTP-mogelijkheid van IE 6 evenmin (deze laatste geeft als melding 'De server ondersteunt het wijzigen van bestandsmachtigingen niet'.

Wie o wie geeft mij het verlossende antwoord?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je een foto upload op je host, kun je ze toch standaard wel zien? Misschien bedoel je het cdmod commando, maar dit is meer van toepassing als je bijvoorbeeld schijfrechten wilt geven op directory's, zodat deze gebruikt kunnen worden voor b.v. upload scripts.

Dat werkt trouwens heel makkelijk in wsftp. Je klikt op de naam van de foto, dan rechtermuis klik , en hierna selecteer je "properties"

[ Voor 22% gewijzigd door Noork op 01-11-2004 00:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit heeft niets met HTML te maken, en voor beginnersvragen kan je terecht bij google of beginnersweb. Ik heb trouwens bij het uploaden van foto's nog nooit filepermissies hoeven wijzigen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.