---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Intentionally left blank
mja, maar het is juist verwarrend in de topic overzichten, althans ik vind het verwarrend.crisp schreef op 31 oktober 2004 @ 23:46:
Hier is al veel discussie over geweest, en zoals ik in mijn sluitmessage van het genoemde topic al aangaf is de enige reden dat er geen melding van in het topic verschijnt een bugje in React die al bekent is...
Volgens mij als je {message_is_firstmessage} kan herbepalen bij dit soort acties kan je ook de topicstarter van het nieuwe topic correct bepalen, anders niet.
[ Voor 59% gewijzigd door crisp op 31-10-2004 23:50 ]
Intentionally left blank
Zo'n stukje script kan toch prima in de functie merge() of extract() ingebouwd worden?crisp schreef op 31 oktober 2004 @ 23:49:
Tsja, het schijnt technisch nogal lastig op te lossen te zijn...
Volgens mij als je {message_is_firstmessage} kan herbepalen bij dit soort acties kan je ook de topicstarter van het nieuwe topic correct bepalen, anders niet.
Ik vind het ook nog steeds verwarrend omdat het soms lijkt dat mods simpele topics starten. Zoiets als "crisp -> mijn table layout werkt niet"
Maar dat bugje betreft de melding bovenaan het topic; beter zou volgens mij zijn als die melding niet nodig zou zijn en er geen verschil zou zijn tussen de first_post_poster en de topic_starter in het topics overzichtcrisp schreef op 31 oktober 2004 @ 23:46:
Hier is al veel discussie over geweest, en zoals ik in mijn sluitmessage van het genoemde topic al aangaf is de enige reden dat er geen melding van in het topic verschijnt een bugje in React die al bekent is...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat laatste heb ik ingebouwd als een workaround vanwege de verwarring, maar later bleek dat dat ook niet in alle gevallen goed functoneert...Spider.007 schreef op 31 oktober 2004 @ 23:53:
[...]
Maar dat bugje betreft de melding bovenaan het topic; beter zou volgens mij zijn als die melding niet nodig zou zijn en er geen verschil zou zijn tussen de first_post_poster en de topic_starter in het topics overzicht
Intentionally left blank
Maar eigenlijk kan jij er ook niets meer aan doen; en zullen we dus moeten wachten tot Parse dit probleem oplost? Heb je enig idee hoe hoog dit op hun prioriteitenlijstje staat?crisp schreef op 31 oktober 2004 @ 23:59:
[...]
Dat laatste heb ik ingebouwd als een workaround vanwege de verwarring, maar later bleek dat dat ook niet in alle gevallen goed functoneert...
---
nope; even wachten dus tot chem hier reageertSpider.007 schreef op 01 november 2004 @ 00:10:
[...]
Maar eigenlijk kan jij er ook niets meer aan doen; en zullen we dus moeten wachten tot Parse dit probleem oplost? Heb je enig idee hoe hoog dit op hun prioriteitenlijstje staat?
Intentionally left blank
Het is eigenlijk heel logisch
In de volgende React zal er een nieuw teller-mechanisme komen die dit soort problemen zou moeten oplossen, in de zin dat is_firstmessage etc. allemaal goed staan.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Zoals ik al zei; technisch is dit inderdaad hartstikke logisch. Maar om het visueel ook zo weer te geven os volgens mij hardstikke ongewenst; de enige reden dat het nu in de interface gebeurt is omdat het technisch toevallig ook zo ischem schreef op 01 november 2004 @ 08:30:
De reden dat een topic na een split een andere topicstarter heeft dan het eerste bericht, is omdat het topic door iemand anders gestart wordt dan diegene die het eerste bericht (visueel) heeft.
Het is eigenlijk heel logisch
Klinkt goedIn de volgende React zal er een nieuw teller-mechanisme komen die dit soort problemen zou moeten oplossen, in de zin dat is_firstmessage etc. allemaal goed staan.
---
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()