Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:49
Ik heb al uren dit forum zitten rondturen en ben er nog niet uit... De meeste draadjes dateren ook van een half jaar geleden of langer. Is iedereen nu aan de ipod ofzo?

Ik heb een MP3 speler met 256 Mb, line-in + MP3-encoding (belangrijk!), AA-voeding en een goede FM-speler nodig.

Tot zover staan bovenaan de iAudio en de Xen 200, toevallig allebei voor 159 op Mp3man.nl

Wie helpt me de knoop door te hakken? SVP met uitleg waarom...

Verwijderd

Moeilijke keuze.

Ik zou toch voor iAudio gaan, vooral vanwege de betere geluidskwaliteit. Design van de emp-200 vind ik dan weer beter, maar je speler zal toch het overgrote deel van de dag in je broekzak zitten.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

tozzke

aka tozzert

Ik heb sinds vrijdag de iRiver iFP-795 (512MB) maar die is er ook in 256 en 128, misschien een optie?

ik ben er zeer over te spreken

de Iaudio 4 werkt overigens niet op AA maar op AAA (en werkt er slechts 15 uur op). Mijn iRiver doet er volgens de boeken 40 uur mee (AA)

edit1: hij is 20 euri duurder (€179,-) maar heeft wel USB2.0 en in tegenstelling tot op de site van mp3man.nl staat vermeldt is hij met een nieuwe firmware wel plug and play (mass storage device) dus tevens als USBstick te gebruiken (mits je het kabeltje bij hebt)

edit2: op http://shop.dunnet.nl/dunnet/pagesg.asp is de iriver "slechts" €118,-

[ Voor 41% gewijzigd door tozzke op 01-11-2004 18:24 ]

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:49
Hey Tozzman !

Thanx voor de tip van Dunnet! De iRiver is zo'n beetje de te verslane MP3 highend speler. Ik wil e rniet teveel geld uit voor geven en als het ver over de 150 euro gaat, dan wacht ik liever even.

Ik heb direct een mooie Iriver 790 besteld bij Dunnet en hoop dat ze hem gauw leveren.

Jammer de iAudio en de Xen200 leken me ook aardig. Dat van die AAA had ik over het hoofd gezien (ik werd gek van al die geile MP3 spelertjes: iBead, Live, OPS, Mobibluh en ga zomaar door). En AA is toch een stuk goedkoper en gangbaarder (bijv op vakantie) om te kopen.

Ik ben helemaal blij!

B)