![]() Dit topic is gewijd aan Medion/ALDI MD8000 (en varianten ervan) kasten die gemod zijn. De Medion cases zijn te koop bij de ALDI en bevatten goede hardware en orginele software tegen lage prijs. Het mooiste van de Medion PC's is toch het modgehalte. Het modden van een Kant en klare Medion PC is toch anders dan een normale case. Je krijgt o.a. te maken met een kleine case waardoor het goed passen en meten is om je mods uit te voeren. | |
Gemodde kasten | |
hieronder staan een achttal gemodde Medion PC's. Plaatjes zijn clickable, sommige gaan naar een website van de modder met meer plaatjes Wat vind je ervan | |
Feeling Blue | |
De eerste case Deze case kwam ik tegen op het internet, ik vond deze gelijk al heel mooi. Er zitten veel extra's in verwerkt, zoals een schermpje met gegeven over Temperatuur enzo. | |
Da blue devil | |
De tweede case Deze casemod is gemaakt door mijzelf. Ik heb er veel tijd aan besteed. Er zit mooi blauw licht in, doucheslangen en vooral een mooi window, vind ik zelf. | |
Cool Air | |
De derde case Deze case vind ik zelf de minst mooie van de 4. Eerste wat opvalt is het vele traanplaat dat gebruikt word, naar mijn mening te veel. | |
Case mod da Nick | |
De vierde case Wederom een blauwe mod. Met drie fanguards en een window in de zijkant. Heeft de kabels gemeshed, zonder doucheslangen. | |
Duststorm's Casemod | |
De vijfde case Ook in het blauw uitgevoerd met een window en een aantal fans. Voorin zit een display met gegevens over de PC. Op de videokaart zit een Arctic VGA Silencer die goed bij de blauwe kleuren past. | |
Jeromeke's Casemod | |
De zesde case Deze case is gemod door Jeromeke die ook op dit forum te vinden is. Deze case bevat ingrediënten zoals een window en extra fans. Het exclusieve aan deze kast is het glimmende spul dat zich o.a. om de hddbays bevindt. Pic 1 Pic 3 | |
Unknown | |
De zevende case De modder van deze case is onbekend, daarom staat hij als Unknown beschreven. Deze case heeft een window en een gemodde casefan. Deze case heeft nl. standaard geen plek voor een casefan. | |
Pimboy's Casemod | |
De achtste case Deze case heeft geen blauwe lichten, maar rode. Dat maakt hem weer anders dan bijna alle andere Medion kasten. | |
Suggesties | |
Heb je zelf ook een gemodde Medion kast of één gevonden op het internet Je mag hem hier posten Als je weet wie de "Unknown" case gemod heeft, laat ons het weten! Heb je nog leuke ideeën voor "Da Blue Devil", die ik gemod heb ? De 2e mod Layout made by [url= Thandor] Thandor[/url] | |
[ Voor 48% gewijzigd door The Godsha op 17-01-2005 14:14 ]