Okay, ik begi hier een beetje te flippen. Wie kan me helpen?
Situatie:
muur - coax outlet - com21 / thompson modem - Sweexrouter -
1. Hub - pc's
2. Sitecom Wireless router - pc's
Tot afgelopen vrijdag heeft alles zonder problemen gewerkt. Vrijdag heeft Chello mijn com21 modem omgeruild met een Eurodocsis Thompson modem. Aangezien er inetprobs in mijn regio waren, tot vanmiddag niets gedaan.
Als ik rectstreeks met laptop en utp-kabel n modem zit is er nix aan de hand. Inet zonder problemen.
Als ik met dezelfde kabel in mijn router ga, waar ik probeer het menuutje te krijgen, krijg ik de melding pagina kan niet worden weergegeven. Ik heb hier geen extra beveiliging op zitten oid. Op het moment dat ik in IE 192.168.2.1 intik, behoor ik het schermpje te krijgen waar ik het wachtwoord kan intikken. Dit gebeurt niet.
Ik heb met de sitecom router hetzelfde probleem.
Ik werk alleen met straight kabels, niet met crosslinked.
ik ben vast nog een hoop info vergeten, als er wat nodig is hoor ik het wel
Situatie:
muur - coax outlet - com21 / thompson modem - Sweexrouter -
1. Hub - pc's
2. Sitecom Wireless router - pc's
Tot afgelopen vrijdag heeft alles zonder problemen gewerkt. Vrijdag heeft Chello mijn com21 modem omgeruild met een Eurodocsis Thompson modem. Aangezien er inetprobs in mijn regio waren, tot vanmiddag niets gedaan.
Als ik rectstreeks met laptop en utp-kabel n modem zit is er nix aan de hand. Inet zonder problemen.
Als ik met dezelfde kabel in mijn router ga, waar ik probeer het menuutje te krijgen, krijg ik de melding pagina kan niet worden weergegeven. Ik heb hier geen extra beveiliging op zitten oid. Op het moment dat ik in IE 192.168.2.1 intik, behoor ik het schermpje te krijgen waar ik het wachtwoord kan intikken. Dit gebeurt niet.
Ik heb met de sitecom router hetzelfde probleem.
Ik werk alleen met straight kabels, niet met crosslinked.
ik ben vast nog een hoop info vergeten, als er wat nodig is hoor ik het wel
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)