beste medetweakers,
ik zit hier bij een vriend en daar heb ik vorige week zijn pc geformatteerd. xp eropnieuw op, sp2 erbij, virusscanner, firewall alles erop en eraan, maar....
zijn Logitech quickcam messenger *webcam* heeft er geen zin in... plug and play doet hij helemaal niks, met de drivers van zowel de cd als die van de logitech site zegt hij bij plug and play hardware: "The data is invalid" als hij m probeerd te installeren. En bij de logitech software ziet hij alleen het microfoontje, verder blijft hij volhouden dat we hem in moeten pluggen!
wat ik al geprobeerd heb:
*verschillende porten geprobeerd
*usb porten testen dmv een mp3speler
*gegoogle'd, met als resultaat 2miljoen keer wat hieronder staat
*deze al bekende regedit
specs:
p4 2.8HT
512mb ram
nVidia fx5200
xp pro sp2 up2date engels
9in1 cardreader, incl 3 usb porten *werkend, getest en al*
ik zit hier bij een vriend en daar heb ik vorige week zijn pc geformatteerd. xp eropnieuw op, sp2 erbij, virusscanner, firewall alles erop en eraan, maar....
zijn Logitech quickcam messenger *webcam* heeft er geen zin in... plug and play doet hij helemaal niks, met de drivers van zowel de cd als die van de logitech site zegt hij bij plug and play hardware: "The data is invalid" als hij m probeerd te installeren. En bij de logitech software ziet hij alleen het microfoontje, verder blijft hij volhouden dat we hem in moeten pluggen!
wat ik al geprobeerd heb:
*verschillende porten geprobeerd
*usb porten testen dmv een mp3speler
*gegoogle'd, met als resultaat 2miljoen keer wat hieronder staat
*deze al bekende regedit
specs:
p4 2.8HT
512mb ram
nVidia fx5200
xp pro sp2 up2date engels
9in1 cardreader, incl 3 usb porten *werkend, getest en al*
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB