Toon posts:

[gezocht] software om watermark in foto's te zetten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet rijk dus zoek ik watermark software om mijn foto's te merken voor piraterij.

Nu is er veel te downloaden maar het is dan altijd een demo die het pas doet als je geregistreerd ben. of er staat een lelijke demozin door je foto heen.

Is er dan geen Free software die het wel doet.
[...]

Wie heeft een gratis tip
Modbreak: Spider.007We doen op GoT niet aan warez; je bent toch akkoord gegaan met de registratievoorwaarden waar dat ook duidelijk in staat?

[ Voor 28% gewijzigd door Spider.007 op 31-10-2004 21:00 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19

DinX

Motormuis

Las het 5 minuten geleden nog in Netwerk: www.watermarkfactory.com :)

Jammer genoeg is het shareware en geen freeware

[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 31-10-2004 20:56 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoi 10D, welkom op GoT :) We waarderen het als je zelf wat vooronderzoek doet voor je hier een topic opent; en dat je dat meteen even verteld in je topic. Heb je bijvoorbeeld al op Google gezocht:

[google=free watermark software] :? Ik zie hier heel wat interessante links tussenstaan waar je mee zou kunnen beginnen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 31 oktober 2004 @ 20:59:
Hoi 10D, welkom op GoT :) We waarderen het als je zelf wat vooronderzoek doet voor je hier een topic opent; en dat je dat meteen even verteld in je topic. Heb je bijvoorbeeld al op Google gezocht:

[google=free watermark software] :? Ik zie hier heel wat interessante links tussenstaan waar je mee zou kunnen beginnen :)
Zeer zeker...

Op de de welbekende download sites, Tucows / Download.com enz. maar overal het zelfde probleem.
Ook jullie Search doorgespit maar geen resultaat.
Natuurlijk kan ik wat over het hoofd gezien hebben.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"Helaas" is er nog steeds veel software waar de programmeurs geld willen zien, zeker voor dit soort zaken waar het/jouw doel juist het verdienen van geld is cq. het beperken van het delen van content ;) Dus ik kan me heel goed voorstellen dat er geen is. Voor opensource/freeware is download.com / tucows trouwens niet per se het beste: check ook sourceforge even. http://sourceforge.net/search geef al best wat hits op watermark; geen idee wat wat is maar check ze even.

offtopic:
Ik pas je topictitel wat aan, dit zegt iets meer :)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 31-10-2004 22:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)