ik heb momenteel een 35 processen runnen
ik draai ook zonealarm en norton (die moeten altijd draaien)
toch zou ik graag deze processen beperken want bij een kameraad draaien er minder
ik heb al start/uitvoeren/msconfig gedaan en dan een paar processen uitgevinkt onder het tabblad opstarten
toch staan hier niet alle processen die ik onder de taskmanager vind
ik heb ook op deze site gevonden dat je in de registry kunt gaan aanpassen maar dat doe ik liever niet
bestaat er een programma die deze processen die niet echt nodig zijn automatisch uitschakeld? of toch detecteert en mij de keuze geeft
bepaalde processen die runnen en die volgens mij niet nodig zijn zijn:
wdfmgr.exe
vsmon.exe
ccevtmgr.exe
devldr32.exe
kan iemand me helpen want ik denk dat 1 of meerdere processen mijn pc vertraagt wanneer ik een partitie wil lezen, het laden van de icoontjes duurt te lang dan normaal
merci voor alle reacties
ik draai ook zonealarm en norton (die moeten altijd draaien)
toch zou ik graag deze processen beperken want bij een kameraad draaien er minder
ik heb al start/uitvoeren/msconfig gedaan en dan een paar processen uitgevinkt onder het tabblad opstarten
toch staan hier niet alle processen die ik onder de taskmanager vind
ik heb ook op deze site gevonden dat je in de registry kunt gaan aanpassen maar dat doe ik liever niet
bestaat er een programma die deze processen die niet echt nodig zijn automatisch uitschakeld? of toch detecteert en mij de keuze geeft
bepaalde processen die runnen en die volgens mij niet nodig zijn zijn:
wdfmgr.exe
vsmon.exe
ccevtmgr.exe
devldr32.exe
kan iemand me helpen want ik denk dat 1 of meerdere processen mijn pc vertraagt wanneer ik een partitie wil lezen, het laden van de icoontjes duurt te lang dan normaal
merci voor alle reacties