Toon posts:

[HK-XS] HK History acces?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om door de klassieke topique's van de HK te bladeren zonder dat je HK-XS hebt? Ik heb namelijk zelf geen HK-XS en wil dat eigenlijk ook niet... dan moet ik veel te veel posts gaan maken, terwijl ik meer een kijker ipv een poster ben.

Ik zou echter graag wel een aantal topics (die ik bijvoorbeeld nog ken van de oude huiskamer, toen het nog leuk was zeg maar) en deze topics zou ik graag nog eens door lezen.

Als iemand het leuk vind om dit soort topics op een apart deel van GoT ofzo te zetten zou dat al helemaal top zijn...

(met klassieke topics heb ik het dus over die enorm foute topics als: fietsnerd, teen in mossel, sms-ontmaagding enz.)

alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:31:
Ik heb namelijk zelf geen HK-XS en wil dat eigenlijk ook niet... dan moet ik veel te veel posts gaan maken, terwijl ik meer een kijker ipv een poster ben.
Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag :?

[ Voor 15% gewijzigd door Atlas op 31-10-2004 20:34 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

dan moet ik veel te veel posts gaan maken, terwijl ik meer een kijker ipv een poster ben.
Waarom zou je veel posts moeten maken om HK toegang te vragen :? Het antwoord is dus: niet.

Wat betreft kijkrechten in HK, ik meen dat dat al vaker voorbij is gekomen en dat men daar niet aan wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ik sowieso apart vind: je hebt 1140 berichten geplaatst, waarvan een hoop van de afgelopen tijd. Waarom vraag je niet alsnog HK-access aan, kan je tenminste ook daar verder lurken :)

Wellicht interessant lurk materiaal ;) [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op 31 oktober 2004 @ 20:34:
[...]

Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag :?
dankjewel voor het off-topic blijven

en SmartDoDo, het gaat niet om kijkrechten, dat hoef ik niet, ik wil gewoon oude/dichte topics kunnen zien, en dan ook nog maar een speciale selectie die gewoon deel uitmaken van het GoT-erfgoed zeg maar

en HK in komen probeer ik niet meer, heb het 2x gedaan en dat is genoeg :)
bovendien hoef ik er dus ook niet in, ik zou alleen zo graag die oude topics nog eens bekijken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Als het je alleen om die specifieke topics gaat, vraag dan even iemand met tijd teveel (ofzo :+ ) even om die topics op te zoeken en volledig op te slaan en aan je door te mailen. Ben je ook klaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Nee, aan dergelijke zaken beginnen we niet, er is al eerder read-XS of history-XS aangevraagd voor de HK, dat doen we gewoon niet :) Je hebt wel HK-XS, of niet, heel simpel ;). Als je het niet hebt, moet je het gewoon verdienen door gewoon te posten op GoT, zie de link die hierboven is gegeven over de toegangsregels.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Harm schreef op 31 oktober 2004 @ 20:57:
Als het je alleen om die specifieke topics gaat, vraag dan even iemand met tijd teveel (ofzo :+ ) even om die topics op te zoeken en volledig op te slaan en aan je door te mailen. Ben je ook klaar :) .
In hoeverre is het gewenst dat dit gebeurd?
Ik bedoel, het is toch een redelijk "private" forum waar je niet zomaar in kan, en waar soms volgens mij ook dingen gepost worden die mensen liever niet in SG posten omdat daar meer mensen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erkens schreef op 31 oktober 2004 @ 22:38:
[...]

In hoeverre is het gewenst dat dit gebeurd?
Ik bedoel, het is toch een redelijk "private" forum waar je niet zomaar in kan, en waar soms volgens mij ook dingen gepost worden die mensen liever niet in SG posten omdat daar meer mensen kunnen komen.
Ik denk dat het eerder een geval is van 'kan je het tegenhouden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 31 oktober 2004 @ 22:46:
[...]

Ik denk dat het eerder een geval is van 'kan je het tegenhouden' :)
tuurlijk kan je het niet tegenhouden, maar stimuleren is heel wat anders ;)
daarnaast, mocht het niet gewenst zijn dan kan het iemand wellicht zijn HK-XS kosten, daarom gewoon wat meer helderheid hierover :)

Hetzelfde geld uiteraard ook voor SG/NST topics uiteraard, ook "private fora"

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 31-10-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het over de schouder meekijken is iets wat niet is tegen te houden uiteraard. Het kopiëren van topics e.d. zou ik zelf niet zo willen stimuleren aangezien je geen HK-XS hebt en dus ook geen toestemming krijgt om die topics te zien :)

Er gebeuren altijd dingen die niet mogen, maar wat in SG/HK whatever staat moet daar ook blijven imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 31 oktober 2004 @ 22:52:
Er gebeuren altijd dingen die niet mogen, maar wat in SG/HK whatever staat moet daar ook blijven imho.
ok, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

In principe zou je een hoekje kunnen openen en dus idd een topic als moppentrommel enz open zetten.

Het fundamentele probleem is dat er dan een sub-leeg forum genaamd HK bestaat zodat mensen daar vragen over gaan stellen of idd de indruk krijgen dat er een leuk offtopic forum is verstopt. Hoe leuk en al, het forum houden we liever 'geheim' zodat mensen niet gaan registreren voor dat forum zelf. Zodoende kan je dus ook geen topics 'lekken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 19:32
Waarom geen HK acces aanvragen? Heb ik ook gedaan (naar aanleiding van een link waar ik niet naar toe kon), meteen gelukt en ik heb er echt dikke schik. Ik zou niet inzien waarom je met 1100+ posts geweigerd word.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 12:23

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Phart schreef op 31 oktober 2004 @ 23:05:
Ik zou niet inzien waarom je met 1100+ posts geweigerd word.
Er zijn ook users met tig duidend posts afgewezen voor de HK :) aantal posts zegt niets :) Er wordt gekeken naar oa inhoud van de posts :)

[ Voor 9% gewijzigd door gorgi_19 op 31-10-2004 23:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 16:08
En nog iets, stel dat je een persoonlijk probleem in HK voorlegt (iets wat wel vaker voorkomt) en hij wordt een jaar later omhoog geschopt met een nutteloze reply gaat die dus op slot. Je post hem juist in HK omdat je daar iets meer "privacy" hebt. Dus dan kan nog heel GoT je probleem zien zonder dat je dat wilt.

Nee, dan kan je beter HK-XS aanvragen zoals hierboven gemeld wordt als je zo graag slotjes wilt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

silentsnake schreef op 01 november 2004 @ 11:06:
En nog iets, stel dat je een persoonlijk probleem in HK voorlegt (iets wat wel vaker voorkomt) en hij wordt een jaar later omhoog geschopt met een nutteloze reply gaat die dus op slot. Je post hem juist in HK omdat je daar iets meer "privacy" hebt. Dus dan kan nog heel GoT je probleem zien zonder dat je dat wilt.
Ik mag hopen dat je weet dat posten in de HK geen garantie op "meer privacy" is he?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

BtM909 schreef op 01 november 2004 @ 11:09:
[...]
Ik mag hopen dat je weet dat posten in de HK geen garantie op "meer privacy" is he?
hoezo?
Niet iedereen kan er komen en dus niet iedereen kan het lezen. Daarnaast vind ik dat als iemand zegt om het niet erbuiten te "lekken" dat je dat gewoon moet respecteren, tuurlijk zijn er altijd rotte appels, die hou je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Erkens schreef op 01 november 2004 @ 11:17:
[...]

hoezo?
Niet iedereen kan er komen en dus niet iedereen kan het lezen. Daarnaast vind ik dat als iemand zegt om het niet erbuiten te "lekken" dat je dat gewoon moet respecteren, tuurlijk zijn er altijd rotte appels, die hou je altijd.
Aantal redenen, mijn inziens:
1. HK is niet bedacht om privacy-gevoelige topics te bewaren / beschermen.

2. In 't verleden behaalde rendementen zijn geen garantie voor de toekomst. ;)
Je kan niet voorkomen dat iemand alsnog toegang krijgt

3. Er zijn genoeg mensen met HK-access. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen mee kunnen lezen.

Dit staat geheel los van het feit dat je informatie niet mag "lekken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
echt veel mensen hebben HK access. privacy gevoelige info zou je eerder in A61 kunnen proppen dan de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als je gesteld bent op je privacy, moet je dergelijk info sowieso niet posten. Zeker in de HK niet, waar toch aardig wat mensen inzitten. Niemand kan jou garantie geven dat dergelijke info buiten de HK komt. Je kan hopen dat mensen jou verzoek respecteren. Het punt is dat dat geen argument is om read only HK wel of niet in te voeren. Als je je HK-Access aanvraagt en de beoordelers vinden dat je het verdient hebt, dan krijg je HK-access. Daar zijn geen tussenwegen mogelijk. Als je dan niet wilt posten, dan post je niet. :P Posten is niet verplicht natuurlijk. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 19:32
gorgi_19 schreef op 31 oktober 2004 @ 23:15:
[...]

Er zijn ook users met tig duidend posts afgewezen voor de HK :) aantal posts zegt niets :) Er wordt gekeken naar oa inhoud van de posts :)
O, oke, ook weer opgehelderd. Buiten die vorige post loop ik dan toch minder onzin te verkondigen dan ik dacht, ik zit nog lang niet aan de duizend :)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als een user een goede reden heeft waarom hij een topic wil lezen, dan kopieer ik soms wel een topicje voor hem hoor :)

Het gaat dan om bijvoorbeeld:
• een webmaster die ineens veel hits op zijn site krijgt en wil weten waarom dat is
• een user wiens topic naar HK verplaatst is, waar hij niet in kan, als het nuttig genoeg is, kopieer ik dat topic ff

Niks schokkends dus en bij hoge uitzondering :) Je hoeft dus niks te vrezen voor je privacy, gevoelige info blijft altijd binnen HK. Ik denk dat users daar ook wel zo mee om kunnen gaan, hoewel je wel naïef bent als je denkt dat iets wat je in HK post, 100% zeker binnen HK zal blijven.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phart schreef op 31 oktober 2004 @ 23:05:
Waarom geen HK acces aanvragen? Heb ik ook gedaan (naar aanleiding van een link waar ik niet naar toe kon), meteen gelukt en ik heb er echt dikke schik. Ik zou niet inzien waarom je met 1100+ posts geweigerd word.
nou ik vraag die access niet aan omdat ik het
• al 2x heb gedaan, en na de laatste poging zelfs een leuke communistische parodiesite van tweakers heb gemaakt (die het crewforum nog heeft gehaald, ben ik best trots op ;) ) nog meer keer aanvragen vind ik mezelf verlagen, ik krijg geen antwoord WAT ik precies foutdoe, en dus kan ik ook niets aanpassen
• ik heb dan wel een aantal posts en ben aardig betrokken bij GoT (zit ook veel op t.net IRC) maar dat zegt nix, de toegangscommissie die over HK-XS gaan kennen me niet en beslissen puur op posts die ik gemaakt heb, dat ik er niet inmag (zie verder eind van punt 1)

maar het gaat me dan ook puur om die historische topics, want ik weet hoe de HK eruit ziet ( ik ken ook wel mensen IRL die XS hebben, die gast zat zelfs bij de eerste 2000 die de 'nieuwe' inmochten ) en het bevalt me gewoon niet, niet het gezellige sfeertje van vroeger, of wat je bijvoorbeeld in sommige kanalen op IRC nog wel hebt :)
daarom ga ik ook geen moeite doen er nog in te komen, ik laat die topics kopiëren en dat is dat

maar jammer dat dat soort history-xs niet gegeven word... ik zal eens wat mensen op IRC poken of ze wat willen mailen :) want om die topics nu ergens anders online te zetten is ook niet gewenst natuurlijk, dat gaf Erkens al heel mooi aan :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 19:46 . Reden: sterretjes van grrrrrene gejat :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 19:43:
kennen me niet en beslissen puur op posts die ik gemaakt heb, dat ik er niet inmag (zie verder eind van punt 1)
tuurlijk beslissen ze op je posts; das toch het enige waar ze je op kunnen toetsen op dit forum? hoe wil je dan dat het anders gaat? Dat ze naar IRC gaan van eej joh die Indi; is dat een beetje coole gast; kunnen we die in de HK laten? Zo werkt dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee natuurlijk kunnen ze dat niet doen :) maar daarom probeer ik het ook niet, er word bijvoorbeeld ook niet aangegeven wat ik anders zou kunnen doen, ze plempen een automated msg in je mail en that's it

maar daar gaat dit topic niet over, niet zo OT gaan jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 31 oktober 2004 @ 23:15:
[...]

En naar fouten die in het (verre) verleden gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 12:23

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:03:
[...]

En naar fouten die in het (verre) verleden gemaakt zijn.
Dat weegt mee ja. Echter niet zwaar; er zijn genoeg users geweest welke een enorm brak verleden hebben; daarna laten zien dat ze wel normaal kunnen posten en alsnog HK-toegang hebben gekregen :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1