Toon posts:

Onbeschoft

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet toch even wat kwijt. Ik heb nog nooit op een forum geweest waar ik zo onbeschoft "geholpen" ben.

Dit soort antwoorden:

Ten eerste: een iPod hoort niet in GT maar in APL.
Ten tweede: dit zijn basic vragen waarop je zelf het antwoord maar moet zoeken.

De vraag ging over een Zen Touch of een iPod, vandaar dat ik dacht bij de goede rubriek te zitten. Als dit niet zo blijkt te zijn kan dit volgens mij ook op een andere manier worden geschreven.

Wat voor de één basic is is voor de ander een probleem waar hij/zij niet uitkomt. Zoals ik al schreef kon ik het antwoord niet vinden en vroeg daarom om een link naar de oplossing. Als het zo basic is is het dan zo'n probleem om iemand te helpen?

Kortom ik baal van deze reaktie en zal jullie verder vooral niet storen in jullie o zo ontwikkelde kennis op het gebied van waarschijnlijk alles!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

www.beginnersweb.nl

www.kieskeurig.nl

:+ Kom op zeg... we willen best helpen, maar we zijn geen helpdesk. Beetje zelfredzaamheid?

Je bent trouwens niet de eerste...

[ Voor 66% gewijzigd door Nik op 31-10-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan me de reactie van de TS wel voorstellen; toch.. als de startpost van dat betreffende topic iets beter geformuleerd was, zou het waarschijnlijk anders zijn gelopen.

Ik ben het ook niet altijd eens met hoe simpel topics even worden gesloten en dat daardoor iets ontstaat van een forum met (pretty) arrogante houding.. Iets meer sturing zou soms wel fijn zijn, en ik zeg lang en lang niet altijd.

[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 31-10-2004 19:38 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou eens een kijkje nemen in Lieve Adjes, waar bovenaan een stickytopic staat met tekst en uitleg wat je kan doen als je topic gesloten is: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

We gaan ervan uit dat je zelf eerst wat zoekt en dat ook vermeldt in je topic. Kortweg, je moet eerst een opschrijven wat je zelf hebt uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Mwoah, ik denk dat het meer onbeschoft is dat de TS zo'n topic als dit opend, dan de antwoorden die in zijn topic staan.

Ik bedoel, dit is een forum, waar toch aardig wat van je verwacht wordt. En dat kan ook niet anders. met een gigantische database, honderden postst per dag, dan _moet_ je wel zo'n "arrogante" houding aan nemen.

Ik denk dat de TS gewoon eens rustig moet worden, en even alles nalezen voordat er wat gepost wordt. Een TS maak je niet in een minuut. Als ik een topic aan ga maken over de keuze tussen een iPod of Zen, en ik vergeet dan te zeggen dat ik niet kan kiezen, en ik de Zen niet eens noem, hoe kunnen wij de TS dan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Kijk ik wil me best in je verplaatsen maar iedereen die lid van GoT wordt moet akkoord gaan met bepaalde voorwaarden. Daarin staat ook dat je topic start aan bepaalde eisen moet voldoen. Dat deed dat topic niet.

Wanneer iedereen gewoon vragen gaat stellen wordt dit wel een topic met erg weinig diepgang. Als je nu verteld had waat je zoal gezocht had dan hadden mensen je best willen helpen was maar gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je hebt trouwens je antwoorden gekregen, zie ik. Ik zie het nut van deze thread ook niet echt dus.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 19:33:
Kortom ik baal van deze reaktie en zal jullie verder vooral niet storen in jullie o zo ontwikkelde kennis op het gebied van waarschijnlijk alles!!
Ik denk dat je er te serieus over denkt :)

Wij weten niet alles en pretenderen dat ook niet. Om te beginnen alsnog welkom op GoT :)

We verwachten hier een bepaalde inzet wanneer je een topic opent en die mis ik als ik naar jouw startpost kijk. Als je commentaar of vragen hebt over een slotje, dan kun je daar de moderator die het slotje heeft gezet over mailen, het Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! linkje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dan wil ik me bij deze toch graag bij SmartDoDo aansluiten. Neem eens een kijkje naar het linkje dat hij daar geeft en neem eventueel contact op met de moderator die je topic gesloten heeft. Die is over het algemeen bereikbaar via nickname[apenstaartje]tweakers.net. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.