Toon posts:

Madonion.com recommendation.. lagge!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We've finished analyzing your PC and have determined that you are running a system that contains: Intel Pentium III 504MHz processor, ATI RAGE MOBILITY based graphics card and 256 MB of memory.

Your current PC is a GOOD system that will allow you to run all but the most demanding of today's applications.

We have detected your PC as a laptop. We currently do not give upgrade recommendations for laptop computers.

---

ok.. ik heb dus een pracht van een fulltower en een Geforce 2 gts.. goh, goede test zeg, ik hecht gelijk geen waarde meer aan 3Dmark :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

JT

VETAK y0

nou, hij zegt toch dat je een goed systeem heb ? wat zeur je nou :o

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wat zeurt ie nou !? Er klopt geen reet van, daarom misschien :? ...

PC Specs

Verwijderd

Kijk is ff naar Systeem en dan bij tabblad Prestaties moet je op Bestandssysteem klikken. Dan zie je: " Normale functie van deze machine ......" Wat staat erachter ?

Verwijderd

Ik heb een gewone bak, geen laptop dus en over mijn p3 550, 128 MB, gf 2 gts had ie ook niet veel meer te zeggen dan dat ik een leuk systeem had.

Geen verdere tips.

Verwijderd

Bij mijn bak zegt ie dat ie te oud is, en dus geen advies kan geven.

Verwijderd

[offtopic mode]

Eh...is HlpDsK soms een computer met smart autoreply? Ik zie je bijna altijd online :z

[/offtopic mode]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op dinsdag 02 januari 2001 06:07 schreef HlpDsK het volgende:
Bij mijn bak zegt ie dat ie te oud is, en dus geen advies kan geven.
Dit zal vast wel al ergens staan, maarre.. wat is nou eigenlijk je bak? Je hebt het steeds over een P166, maar bij de specs via je sig, vermeld je toch een 'iets' nieuwer systeem?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

JT

VETAK y0

Bomberman, was een geintje

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1