Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:38

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Telfort had tot voor kort een aanbieding van een GSM en XBox. De voorwaarden van Telfort staan me echter niet zo aan, en ik zoek nu naar een andere. Iemand die nog meer providers weet die dat doen?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik zou het niet doen, uiteindelijk ben je meestal goedkoper uit om mobiel en xbox apart te kopen. Je zit er vaak voor twee jaar aan vast, en ga dus maar eens rekenen...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Maar wanneer je toch een abbo wil. Graag een Xbox/playstation wil en niet de behoefte heb aan een super nieuw telefoontje. zijn dit best aantrekkelijke aanbiedingen.

Aan welke AV stoor jij je als ik vragen mag?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

m0nk

16-09-2003 15.15

verschillende, kijk bijv op sitel.nl die hebben vaak van dat soort aanbiedingen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• apNia

apNia

Topicstarter
waar ik me aan stoor? nou eigenlijk de 2 jaar en de aangeboden toestellen. 2 jaar is nog mee te leven, maar de aangeboden toestellen zijn echt horrid...

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16
Waarom sluit je dan geen abonnement af waarbij je een cashback krijgt, en koop je gewoon je toestel en spelcomputer naar eigen smaak? Enige nadeel is misschien dat je de cashback meestal pas na 8 weken krijgt, maar daar is ook wel overheen te komen lijkt me.

Voor een Telfort 200 2-jarig abo krijg je op't moment 430euro terug, daar moet toch wat mee te doen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Rickbv op 31-10-2004 19:42 ]

• apNia

apNia

Topicstarter
Dat is ook nog een idee Rickbv =)

Maar waar m0nk mee kwam (www.sitel.nl) is ook prachtig! Kan je 't helemaal samenstellen.. geniaal! Thanks guys =)

Verwijderd

pff op sitel hele mooie aanbiedingen.

voorbeeld:

T-mobile 300 1 jaar
PS2
Siemens SX1
geen aansluitkosten

dit voor 86 euro!

bijna te mooi om waar te zijn.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 17:58

FlyEragon

Alien Monkeys

+ 36,50 elk maand 1 jaar lang; dus minder interressant meteen

Verwijderd

ja, ok misschien. Maar een abbo wil ik toch! ik heb die 300 minuten per maand nodig, dus dat betaal ik toch wel. (of ik moet een sim-only nemen. dat scheeld je dan dus 18 euro per maand.

18 * 12 = 216 euro winst.

Voor die 216 euro kan ik geen ps2 en sx1 kopen

Verwijderd

Nogmaals, een console los is nog altijd een stuk goedkoper, verder zou ik ook absoluut niet 2 jaar aan 1 toestel vast willen zitten...al eens aan gedacht dat je garantie maar 1 jaar is, en als er daarna iets mee gebeurt je ongeveer een hele tijd nog zonder toestel moet zitten?

• apNia

apNia

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:07:
Nogmaals, een console los is nog altijd een stuk goedkoper, verder zou ik ook absoluut niet 2 jaar aan 1 toestel vast willen zitten...al eens aan gedacht dat je garantie maar 1 jaar is, en als er daarna iets mee gebeurt je ongeveer een hele tijd nog zonder toestel moet zitten?
gewoon een oud simlock-vrij toestel uit de kast rukken.. 't is zuur maar waar... ik heb nog nooit een kapotte telefoon gehad btw.. en als je echt angst heb kan je altijd tegen betaling nog verlengen!

Verwijderd

Verlengen is gratis hoor, maar dan zit je ineens 3 jaar vast aan je abonnement, daar kun je blij mee zijn...

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Bij de Dixons, bij een 6230 icm met T-Mobile 150 2 jr, gratis een X-Box erbij
Pagina: 1