Aangezien ik binnenkort een PDA wil kopen, ben ik opzoek gegaan naar informatie.
Daardoor ben ik bij het volgende rijtje gekomen:
Asus MyPal A620BT
HP iPaq H1940
HP iPaq H2210
PalmOne Tungsten T3
Hiervan word het waarschijnlijk de eerste of laatste.
Maar naast een agenda wil ik de PDA ook als afstandbediening willen gebruiken. Na veel zoeken kwam ik er achter dat er redelijk wat freeware/normale programma's zijn voor zowel Palm als de PPC.
Alleen over de afstand is weinig te vinden, muv van de site van de fabrikant maar die gegevens geloof ik niet snel
Nu zou ik graag willen weten:
●Wie heeft er ervaring met een PDA als afstandbeding? (Liefst een van de bovengenoemde afstandbedieningen)
●Welke programma gebruik je hiervoor?
●Welke afstand kun je zonder/met versterker overbruggen. (Welke versterker en hoeveel zonder?)
Een pronto vind ik toch nog te duur, vooral de kleur versie.
Daardoor ben ik bij het volgende rijtje gekomen:
Asus MyPal A620BT
HP iPaq H1940
HP iPaq H2210
PalmOne Tungsten T3
Hiervan word het waarschijnlijk de eerste of laatste.
Maar naast een agenda wil ik de PDA ook als afstandbediening willen gebruiken. Na veel zoeken kwam ik er achter dat er redelijk wat freeware/normale programma's zijn voor zowel Palm als de PPC.
Alleen over de afstand is weinig te vinden, muv van de site van de fabrikant maar die gegevens geloof ik niet snel
Nu zou ik graag willen weten:
●Wie heeft er ervaring met een PDA als afstandbeding? (Liefst een van de bovengenoemde afstandbedieningen)
●Welke programma gebruik je hiervoor?
●Welke afstand kun je zonder/met versterker overbruggen. (Welke versterker en hoeveel zonder?)
Een pronto vind ik toch nog te duur, vooral de kleur versie.
Flying High!