Hallo,
Dit is in grote lijnen mijn systeem:
Pentium4 2,5 Ghrz.
512 Mb ddr geheugen
Gforce4 MX 440 128 MB
Hardeschijf 120 GB
DVD en CD burner : DVD 12 x spd dual layer en CD: 48 x 16 x 48 spd.
Ik heb al veel gelezen over de nieuwe Gforce series... en ik ben er bijna uit welke ik wil kopen, de Gforce4 GT 6800 256 MB ziet er zeer aantrekkelijk uit. Aangezien ik een die-hard gamer ben
vroeg ik me af of dit kan met mijn systeem...
Heb ik niet meer geheugen nodig voor de zwaardere games? want ik wil ook een beetje investeren voor de komende spellen in de toekomst...
Ik lees ook veel over te weinig voeding voor de kaart zodat hij automatisch zichzelf teruggooit naar een lagere prestatiemodus ofzo... hoe kan ik m'n Watt aantal vinden?
en ik heb ook gekeken naar de prijzen van verschillende winkels... zoals computerplanet.. die vind ik goed betrouwbaar en meestal bodemprijzen vergeleken met andere computerzaken...
Dus is dit ook weer een vraag, waar kan ik deze kaart het beste kopen?
mijn buchet is ongv 600 euro... met geheugen inbegrepen als het nodig is...
Dit is in grote lijnen mijn systeem:
Pentium4 2,5 Ghrz.
512 Mb ddr geheugen
Gforce4 MX 440 128 MB
Hardeschijf 120 GB
DVD en CD burner : DVD 12 x spd dual layer en CD: 48 x 16 x 48 spd.
Ik heb al veel gelezen over de nieuwe Gforce series... en ik ben er bijna uit welke ik wil kopen, de Gforce4 GT 6800 256 MB ziet er zeer aantrekkelijk uit. Aangezien ik een die-hard gamer ben
Heb ik niet meer geheugen nodig voor de zwaardere games? want ik wil ook een beetje investeren voor de komende spellen in de toekomst...
Ik lees ook veel over te weinig voeding voor de kaart zodat hij automatisch zichzelf teruggooit naar een lagere prestatiemodus ofzo... hoe kan ik m'n Watt aantal vinden?
en ik heb ook gekeken naar de prijzen van verschillende winkels... zoals computerplanet.. die vind ik goed betrouwbaar en meestal bodemprijzen vergeleken met andere computerzaken...
Dus is dit ook weer een vraag, waar kan ik deze kaart het beste kopen?
mijn buchet is ongv 600 euro... met geheugen inbegrepen als het nodig is...