Toon posts:

mmx kan nog hoger?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb mijn vcore multiplayer enz..... Omhoog gegooid nu draait ie op 200 mhz. (@20graad celcius) , snel een socket a cooler opgezet. Maar kan ie nog hoger, qua jumpers staat alles op maxium ingesteldt (hij komt van 133 mhz) en zit op een biostar moederbord: MB-8500TVX-A. oja in mun boekje van mun moederbord staat dat ie niet meer hoger geclockt kan worden. via jumpers maar wel via bios :? snap ik niet want de bios staat niets clockbaar

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 17:22 ]

Verwijderd

Ik had een 166mmx en die kreeg ik op 200mmx, odmat het moedrbord in combinatie emt het geheugen etc niet op fsb 75mhz wilde lopen. Ik denk dat als je al het maximale uit je mobo haalt het onmogelijk verder is te OCén he :+ Je zou nog wel software kunnen gebruiken om te kijken of je fsb omhoog kan, maar ik denk van niet :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ie zegt dat ik hem op 75mhz kan zetten en op 80 wat mij onmogelijk lijkt via de bios. maar ik vind nergens een bios update die het doet onder linux :(

Verwijderd

Bios update onder linux? Bios flashen doe je toch zonder OS, heeft toch niets te maken met een OS :?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

sebbezoran,

Een topic openen nadat de vorige op slot gegaan is zonder ook maar extra informatie of je wat aantrekken van mijn slot message is natuurlijk niet echt netjes! Deze gaat ook dicht, om dezelfde reden als het vorige topic, lees deze slot message nog eens goed door!
mxx processor overclockbaar?

Het is dus absoluut niet de bedoeling dat je een nieuw topic opent over hetzelfde onderwerp als je een slotje hebt gehad, heb je nog dingen toe te voegen aan een topic, of ben je het niet eens met een slotje moet je mailen met de betreffende moderator!

[ Voor 27% gewijzigd door Apen-nootjes op 31-10-2004 17:46 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.