Toon posts:

drivers voor chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een aantal drivers
heb nl. notebook (hp pavilion ze5400) geinstalleerd (Win XP)
heeft de ati radeon mobility 7000 chipset.
als ik deze driver donwload van site van ati.com kom ik er achter dat dit alleen de videodriver is.
De drivers die op de site van hp staan zijn niet om de 3 vraagtekens bij apparaatbeheer op te lossen.
Hoe kom ik nou aan de drivers voor de usb, pci-modem en network-controller?
helupp

Verwijderd

onder andere op www.google.com, zoeken op GOT hoe je cataclyst drivers geschikt kunt maken voor mobile radeons (het kan!!!), en hoe je er achter komt wat voor chipset je hebt staat in de PMG FAQ en/of de complete systemen FAQ. Maar om je te helpen:

http://www.lavalys.com

Download Everest.

Overigens valt de USB waarschijnlijk (ik neem aan een 2.0 controller) op te lossen door SP1 of hoger te installeren, en de modem staat 100% zeker op de HP site, en anders weet everest wel wat.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees dit nog even goed door: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Abbadon schreef op 31 oktober 2004 @ 15:56:
Naast dat je zelf ook wel even had kunnen kijken op de HP site doe je ook nog eens aan crossposten: onbekende chipset? Dat laatste is niet gewenst hier :)
F_J_K schreef op 31 oktober 2004 @ 16:01:
Omdat je in SA post ben je blijkbaar op zoek naar een programma die dat voor je uitzoekt. Dat staat dus al letterlijk in de Software Algemeen: FAQ dus dit kan wel dicht, ook als je niet aan het dubbel/crossposten was geweest ;)

Check dat dus (plus natuuurlijk boekjes/specs/etc op de HP en andere sites) en je komt er uit. Zo niet: open een nieuw topic (in PMG resp. SA afhankelijk van je vraag) maar dit moet toch goed lukken zo, lijkt me.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.