Toon posts:

Hitman vraagjuh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die 2e demo van Hitman, maar ik weet niet waar ik dat amulet moet neer planten...
er staat wel: into the restaurant, maar ik heb vanalles geprobeerd..
help?! >:)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Maakt niet uit waar je hem neergooit eigenlijk, maar het makkelijkste is om via de wc naar binnen te klimmen en dan in de plee neer te gooien. Dan pleur je die deur open, maak je die agent koud, en smeer je hem weer via de wc :P

Verwijderd

Ik heb hem gewoon in de toilet bij de deur neer gelegd, je laat hem gewoon vallen met de - toets die aan de rechter kant van het toetsenbord zit

Verwijderd

Topicstarter
I'll try
thnx

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik zal deze topic ff omhoog gooien, maar hoe kan je nu een body "draggen"

je klikt op het lichaam en dan drag, maar hoe sleep je hem nu verder?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Gewoon naar achter lopen als ie hem vastpakt en dan in een put dumpen. Bij dat level met die amulet deed ik het als volgt:

-Eerst een wapen in de wc leggen.
-De Red Dragon onderhandelaar wurgen, zijn kleren aan trekken, de amulet mee nemen en hem dumpen.
-Gewoon naar binnen lopen (dat kan in zijn kleren) en het amulet gewoon op tafel leggen.
-De wc sleutel vragen bij de barman
-Gaan pissen en al schietend de wc weer uitkomen
-Rennen!!!!!

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Wat dacht je van gewoon (nadat je dus op een body "drag" hebt gedaan) naar achteren lopen?
;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ok guys, thanx a lot, hier heb ik wat aan!

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

wat wel belangrijk is betreffende het slepen (draggen) van de lijken: je moet als je zo'n gast vast hebt gaan LOPEN, en niet RENNEN, anders laat hitman 47 het lijk los. check dus ff jouw walk-button in de toetsen configruatie. Moet dan wel lukken.

Verwijderd

Ja, stelletje "slimme" mannetjes.

1: je kunt dat amulet gewoon bij die twee gasten op de tafel droppen!

2: Als je een body dragged, kun je beter strafen. Je ziet dan meer, en het gaat sneller!

Dank u, ik ben goed, ik weet het ;)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
hm... verkeerd...

eerst haal je de sleutel van de wc, en klim je daar naar buiten.

vervolgens zoek je de dragon member. nu maak je hem van kant met je fiber, (zorg dat niemand je ziet) trek zijn kleren aan, pak het amulet, en gooi zijn lichaam in de put langs de weg.

ga nu naar het cafe, en knal gewoon die 2 gasten neer met je pistool, knal ook de barman neer, want die gaat ook op je schieten.
vervolgens gooi je de amulet op tafel ( gewoon neer leggen) en daarna, ontsnap je via de WC, (raampje) en ren je terug naar je auto...

KLAAR...

het is ook de bedoeling van de missie dat de zodenaamde politie agenten zien dat iemand van de red dragons de 2 bazen afmaakt.

dus.... :) good luck ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Wat een GELUL "Jooers" !!! :(

1 Je hoeft enkel de politie gast af te knallen!

2 Als je de barman ook overhoop schiet krijg je een boete (bij de unneccesary kills... 2000 geloof ik). De barman doet er eventjes over om het pistool onder de bar uit te halen, dus je knalt gewoon een kogel door de ruiten, en rent via de nieuwe opening naar buiten.

Meer geld, mission accomplished

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Ik heb het ook niet over de easy missies... mr flame ass

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1