Ik heb al ff gesearcht, maar het programmaatje op www.tweakfiles.com werkt niet. Ik heb een diamond stealth III. En ik ben natuurlijk ontvreden over de prestaties. 
Iemand?
Iemand?
You can't have everything. Where would you put it?
hoe dan?Op maandag 01 januari 2001 15:57 schreef _JGC_ het volgende:
Vergeet die tweaker maar. Als je niet weet wat het is, dan afblijven. Installeer gewoon mijn driver van http://www.jgc.f2s.com en installeer daarna S3Tweak die daarbij dit. Vervolgens kun je overklokken
This message was sent from a galaxy far, far away.
Vreemd he? Overigens kan je helemaal nix met een Savage4 en W2K. Die drivers van S3 daarvoor zijn zwaar k*t, en tweaken kan ook niet. Overklokken zou moeten lukken met Powerstrip, maar als ik mijn geheugen op 166MHz instel, dan doet alles het gewoon nog en zie ik geen pixelfouten (terwijl ik die normaal bij 154 al zie)S3Tweak only works on Windows 95, Windows 98 and other Win9x-based systems (including Millenium Edition). Windows2000 support is planned, and possibly Windows NT as well.
enneOp maandag 01 januari 2001 16:12 schreef _JGC_ het volgende:
Met S3Tweak. Krijg je het Savage4 logo in de systray. Daar klik je met je rechtermuisknop op, en vervolgens op Overclock.
Overigens moet je S3Tweak dan wel installeren in advanced mode, anders krijg je dat niet te zien
hoe hoog staat die ECLK van jou?Op maandag 01 januari 2001 17:56 schreef _JGC_ het volgende:
Dat is behoorlijk hoog. Zeker een Stealth 3 S540 Xtreme?
MCLK is je geheugen, die kan je net zolang ophogen tot je denkt dat de pixelfouten ondraaglijk zijn. ECLK is de chip. Die kan je net zo hoog ophogen totdat ie vastloopt (overigens valt het in 2D wel mee, ik heb nu zelf een warmteprobleem als ik in 3D ga spelen)