Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijsontwikkeling 32-bit systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Aangezien de 64-bit processoren, het DDR2-geheugen en de PCI-xpress kaarten nu steeds meer standaard (gaan) worden, dalen de prijzen van het oudere spul.

Nu ben ik nog steeds van plan om binnenkort een 32-bit systeem te gaan halen, maar aangezien de totaalprijs van wat ik wil gaan kopen, bijna dagelijks wel iets goedkoper wordt, vraag ik me af wanneer het beste moment hiervoor is.

Ik herinner me nog de tijd waarin er van SD op DDR geheugen werd geswitcht. Aanvankelijk zonken de prijzen van Sd, maar even later, door de ontstane relatieve schaarste ervan, stegen ze weer behoorlijk.

Nu begrijpen jullie dat ik dit hiervóór alles in huis wil hebben. Het is alleen moeilijk te voorspellen wanneer dit gaat gebeuren. Vandaar dat ik jullie vraag.

BTW, ik hoop dat ik in het goeie forum gepost heb, dit leek me de beste voor mijn vraag.

Peter.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Nope, daarvoor zit je hier niet goed. Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* vermeldt waarvoor je hier wel terecht kunt :)
Dit zou overigens eerder een vraag voor PMG of CSL zijn, maar daar zal dit topic snel gesloten worden wegens het basic gehalte (zie daar ook de diverse faqs). Ik doe deze dus dicht :)

Dit topic is gesloten.