Zoals de titel aangeeft trilt alles binnen het windows venster als ik firefox opstart. Het is sinds vandaag zo raar. Het lijkt alsof hij de file-edit-view-etc. balk, de balk met de icoontjes en de balk onderaan steeds een paar pixels groter en kleiner maakt!? K heb zoiets nog nooit gezien.
Waar ik meer van baal is dat ineens al mijn bookmarks pleitos zijn! Deze kan ik ook niet meer terughalen uit C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default
Er staat wel een bookmarks.htm maar als ik deze importeer krijg ik hele oude van explorer
Het volgende heb ik al gedaan:
-up to date virusscanner gehele scan uit laten voeren
-system recovery tot gister en daarna tot 3 dagen geleden
-firefox geuninstalleerd > gedelete > geinstalleerd
-spy sweeper alle spyware laten verwijderen
Maar dit alles helpt me geen cm verder. Wat kan ik nog meer doen om mijn oude vertrouwde firefox terug te halen
Waar ik meer van baal is dat ineens al mijn bookmarks pleitos zijn! Deze kan ik ook niet meer terughalen uit C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default
Er staat wel een bookmarks.htm maar als ik deze importeer krijg ik hele oude van explorer
Het volgende heb ik al gedaan:
-up to date virusscanner gehele scan uit laten voeren
-system recovery tot gister en daarna tot 3 dagen geleden
-firefox geuninstalleerd > gedelete > geinstalleerd
-spy sweeper alle spyware laten verwijderen
Maar dit alles helpt me geen cm verder. Wat kan ik nog meer doen om mijn oude vertrouwde firefox terug te halen