[Firefox] Trillend beeld en bookmarks weg

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
Zoals de titel aangeeft trilt alles binnen het windows venster als ik firefox opstart. Het is sinds vandaag zo raar. Het lijkt alsof hij de file-edit-view-etc. balk, de balk met de icoontjes en de balk onderaan steeds een paar pixels groter en kleiner maakt!? K heb zoiets nog nooit gezien.

Waar ik meer van baal is dat ineens al mijn bookmarks pleitos zijn! Deze kan ik ook niet meer terughalen uit C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default
Er staat wel een bookmarks.htm maar als ik deze importeer krijg ik hele oude van explorer :(

Het volgende heb ik al gedaan:
-up to date virusscanner gehele scan uit laten voeren
-system recovery tot gister en daarna tot 3 dagen geleden
-firefox geuninstalleerd > gedelete > geinstalleerd
-spy sweeper alle spyware laten verwijderen

Maar dit alles helpt me geen cm verder. Wat kan ik nog meer doen om mijn oude vertrouwde firefox terug te halen ;(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Van welk thema maak je gebruik in Firefox? Als het niet het standaardthema is, gebruik die dan eens en vertel ons dan of je er nog last van hebt.

• eerdepeer
Gewoon het standaardthema. Ik heb ook nooit een ander thema gebruikt.
Het trillen is trouwens alleen als firefox een venster nieuw opent (bij opstarten of aanklikken link) als ik dan op de link sta en een keer op enter ram is het weg. Toch blijft het irritant.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Staan er eigenlijk bookmarks op je bookmarkstoolbar? Ook dat kan wel eens problemen opleveren. Als hij leeg is kun je hem beter uitschakelen via View > Toolbars.

Verder kan dacht ik ook het Windows thema hier invloed op hebben.

• eerdepeer
Ahhhhhhhhhhh go!@#%me. Ik heb net heeeel mn bookmarks weer terug zoals ik ze ongeveer had. Kostte me dik een half uur en als ik firefox afsluit en weer opnieuw start zijn ze weer allemaal weg. sjeeesus, k wordt hier helemaal nie goed van. :'(

Ik gebruik ook de bookmarks toolbar...

• eerdepeer
Uiteindelijk opgelost. Ace Utilities mn registry laten cleanen nadat ik firefox volledig had verwijderd, gerestart, nog een keer Ace erover en weer gereinstalled. Nu werkt ie weer (nog wel)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is mooi dat het weer werkt, maar ik ben toch wel benieuwd naar wat dit nu was. Zou je een kijkje kunnen nemen in Bugzilla om te zien of je er een bug kan vinden die te maken heeft met hetgeen jij hebt meegemaakt?

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:56
hier heb ik last van het zelfde probleem..
iemand al een oplossing.

ik vindt het erg irritant omdat ik juist nu geen tijd heb ;)

huidige opstelling

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Mcdeath schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:33:
hier heb ik last van het zelfde probleem..
iemand al een oplossing.

ik vindt het erg irritant omdat ik juist nu geen tijd heb ;)
Heb je de oplossing van eerdepeer al geprobeerd?
[rml]eerdepeer in "[ Firefox] Trillend beeld en bookmarks we..."[/rml]

[ Voor 9% gewijzigd door HawVer op 28-06-2006 14:11 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1