Toon posts:

[Quicktime/Linux] Streamen van .mov moet niet direct starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb even gezocht via de search, maar kan nog geen antwoord krijgen op een probleem. Ik heb sinds kort een extra linux server geinstalleerd met Darwin Streaming Server (Apple's streaming server voor linux). Nu ben ik filmpjes aan het streamen, maar die starten direct, zonder dat hij hem cached. Op de Quicktime site, waar veel filmtrailers staan cached hij eerst totdat hij voldoende buffer heeft om de film goed af te spelen.

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

De filmpjes zijn gemaakt met Final Cut Pro (mac) en daarna door een encoder gehaald (Cleaner).

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Ik denk niet dat dit iets met Programming & Webscripting te maken heeft. Meer iets voor software algemeen ofzo.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die afweging zat ik ook te maken, maar het gaat om streamen via het Web en codec settings. Als hij hier niet thuishoort, kan een mod heb dan verplaatsen?

Verwijderd

Als je vanuit Quicktime Pro een filmpje exporteert kun je Streaming aan of uit zetten. Een optie die je daarbij aan- of uit kunt vinken is Snelstarten. Denk dat je bij het exporteren van je filmpje Snelstarten uit moet vinken....