Toon posts:

HP Precision Scan LTX problemen !! HELP !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom heeft een PC-prive pc aangeschaft en is nu de bezitter van een Fujitsu-siemens T-bird. Daarbij kocht hij ook een HP Precision scan LTX scanner. Deze geeft problemen. Ik heb de paralelle en de USB aansluiting geprobeert maar geen van beide werkt. Je krijgt wel een "voorbeeld" te zien maar als je wil scannen dan komt de foutmelding "Homeposition scanner not found" (heb em nog verteld dat dit z'n nieuwe huisje was, maar dat mocht niet baten :) )

heb de hele pc opnieuw geinstalleerd (was toch kut; 1 partitie voor 19 Gb), en weer diezelfde foutmelding, ik snap het niet meer :? kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Volgens mij is die scanner kapoere.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Zit de transport beveiliging er nog op?

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, wat ik het "kutste" vind is dat als je een scanner van 100 piek koopt, alles perfect werkt (als je tenminste geen grafisch ingenieur bent) en met die dure shit er altijd problemen zijn! Heel vaag.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 14:28 schreef Bart-01 het volgende:
Zit de transport beveiliging er nog op?
nee, want hij maakt wel die "voorbeeld" scan.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Op maandag 01 januari 2001 14:28 schreef rdaone het volgende:
Tsja, wat ik het "kutste" vind is dat als je een scanner van 100 piek koopt, alles perfect werkt (als je tenminste geen grafisch ingenieur bent) en met die dure shit er altijd problemen zijn! Heel vaag.
Dat ben ik niet met je eens, ik heb de HP Deskscan 6100C en ik heb er nog NOOIT problemen me gehad.

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Als de preview scan werkt dan werkt de communicatie tussen de scanner en pc goed. Dus aan je PC en drivers ligt het volgens mij niet. Kep een cheap ass "Phantom" a4 scanner van rond de 160 piek. Scanned snel, scherp en perfect. Nooit trouble mee gehad :P
Pagina: 1