Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Prometeia aansluitingsvraag

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51
Ik ben overgestapt van AMD naar INTEL en heb daarvoor ook een extra p4 bevestigingskit gekocht. Der zit bij deze kit die eigenlijk bedoeld is voor een mach2 prommie, een klein verwarmingsvelletje. Dit hoort logischerwijs aan de achterkant van het mobo om condensatie te voorkomen.

Mijn oude mach1 prommie heeft alleen geen aansluiting voor dit verwarmingselement :o

Ik denk dat ik het ongestoord aan de 12 volt van de voeding kan hangen en ga dit ook waarschijnlijk doen. Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben, of mij wat mee willen delen voor ik de handel opblaas ?

Het velletje is trouwens 12v 7,2 watt

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Interstice schreef op 31 oktober 2004 @ 13:25:
Ik ben overgestapt van AMD naar INTEL en heb daarvoor ook een extra p4 bevestigingskit gekocht. Der zit bij deze kit die eigenlijk bedoeld is voor een mach2 prommie, een klein verwarmingsvelletje. Dit hoort logischerwijs aan de achterkant van het mobo om condensatie te voorkomen.

Mijn oude mach1 prommie heeft alleen geen aansluiting voor dit verwarmingselement :o

Ik denk dat ik het ongestoord aan de 12 volt van de voeding kan hangen en ga dit ook waarschijnlijk doen. Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben, of mij wat mee willen delen voor ik de handel opblaas ?

Het velletje is trouwens 12v 7,2 watt
Ik heb dit ook gehad toen ik naar Intel overstapte en een mach 2 kit moest kopen voor mijn mach 1. Ik heb de heatpad gewoon niet gebruikt, werkt ook perfect! Mach 1 heeft standaard helemaal niet zo'n heatpad dus dan ga ik het ook niet gebruiken :P. Gewoon goed isoleren met sealstring dan is alles dik in orde, suc6!