Hallo, mijn vriendin heeft Zaterdag haar nieuwe telefoon gekregen (op Debitel Vodafone) en daarbij heeft zij het funpack van debitel erbij genomen (nu behoren wij via wap.jamba.nl dingetjes te kunnen downloaden voor 2 Euro) maar ik kan nergens echt de juiste settings vinden. Wappen zelf staat al standaard ingesteld, dus dat werkt. Maar gaan wij naar wap.jamba.nl -> funpack -> en dan wat downloaden, dan zegt jamba dat ie het nummer niet herkend.
Het probleem is dus dat je op jamba moet inbellen en wellicht een of andere aanmelding?) zodat jamba het telefoonnummer van de gsm herkent en dat je gebruik kan maken van het funpack.
Nu kunnen we debitel natuurlijk niet bellen op de zaterdag en d zondag dushadden wij gehoopt dat mensen het hier misschien weten. Er staat wel wat informatie op de debitelsite over instellingen, maar deze zijn bij lange na niet compleet:
Homepage http://wap.jamba.nl/
IP-adres Gateway 193.168.128.127
Gebruikersnaam/ Wachtwoord debitel / debitel
Gegevensdrager GPRS
Toegangspunt (APN) debitel
Verbinding beveiligen Uit
Snelheid data 9600
Poort 9201
SMTP Server sendmail.debitel.nl
Initstring (alleen op PDA/ laptop) at+cgdcont=1,"IP", "debitel";
Inbelnummer (alleen op PDA/ laptop) *99***1#
Baud Rate (alleen op PDA/ laptop) 57600
Het zijn de laatste 3 waar ik dus helemaal niks mee kan doen en ik mis een IP-adres voor de telefoon en het inbelnummer (of is dit 312046899?). Ik heb begrepen dat ik een sms kan sturen en ik wou GPRST68 naar 4636 versturen, omdat het hetzelfde platform is, maar 4636 bestaat niet... Wie kan mij uit de brand, of ons uit de brand helpen?
Het probleem is dus dat je op jamba moet inbellen en wellicht een of andere aanmelding?) zodat jamba het telefoonnummer van de gsm herkent en dat je gebruik kan maken van het funpack.
Nu kunnen we debitel natuurlijk niet bellen op de zaterdag en d zondag dushadden wij gehoopt dat mensen het hier misschien weten. Er staat wel wat informatie op de debitelsite over instellingen, maar deze zijn bij lange na niet compleet:
Homepage http://wap.jamba.nl/
IP-adres Gateway 193.168.128.127
Gebruikersnaam/ Wachtwoord debitel / debitel
Gegevensdrager GPRS
Toegangspunt (APN) debitel
Verbinding beveiligen Uit
Snelheid data 9600
Poort 9201
SMTP Server sendmail.debitel.nl
Initstring (alleen op PDA/ laptop) at+cgdcont=1,"IP", "debitel";
Inbelnummer (alleen op PDA/ laptop) *99***1#
Baud Rate (alleen op PDA/ laptop) 57600
Het zijn de laatste 3 waar ik dus helemaal niks mee kan doen en ik mis een IP-adres voor de telefoon en het inbelnummer (of is dit 312046899?). Ik heb begrepen dat ik een sms kan sturen en ik wou GPRST68 naar 4636 versturen, omdat het hetzelfde platform is, maar 4636 bestaat niet... Wie kan mij uit de brand, of ons uit de brand helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2004 12:57 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding