Toon posts:

foto's bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds een paar dagen maakt mijn camera alleen nog maar gele foto's. volgens mensen van dit forum is ie niet stuk.

maar hoe kan ik de foto's nu minder geel krijgen? het schijnt dat daar een programmaaaatje voor bestaat, paint sjop ofzo

weet iemand of je deze foto's daarmee goed kan krijgen? hier staan ze:

http://patrick8000.web-log.nl

alvast bedankt!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Je zegt het zelf al, met Paint Shop Pro kun je ze bewerken ja ;)

Maar als je de tips in je vorige topics even had doorgelezen, als je gewoon geflitst had bij die foto's hoef je ze helemaal niet te bewerken, dan zijn ze waarschijnlijk gewoon in een keer goed.

Het is bij die foto's ook niet zo'n probleem om ze even opnieuw te maken geloof ik :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

ook als je buiten foto's maakt (meer licht enz.) en de camera niet beweegt?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad, in het vervolg zou ik flitsen. maar ik vond deze net zo leuk van mezelf dus kan ze niet overnieuw doen.

bedankt voor reageren!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:04:
ja inderdaad, in het vervolg zou ik flitsen. maar ik vond deze net zo leuk van mezelf dus kan ze niet overnieuw doen.
offtopic:
Ik zie niets dat die 3 gele foto's minder mooi maakt dan de goede daarboven? :X

Maargoed, met paint shop pro of adobe photoshop kun je wel iets van het gelige wegkrijgen met de kleurbalans. Die foto's krijg je zo echter nooit meer goed, ze zijn behalve geel namelijk ook nog eens bewogen... dat is heel wat lastiger weg te krijgen ;)

offtopic:
Weleens er over nagedacht om die teksten op je weblog eens na te lezen voordat je ze poste? :X
...
Ik ben nu al een paar dagen vergeten aan mijn cv te werken. Dus ik ben er met n kuthumeur voor gaan zitten. Wel kut omdat volgens Samira van het uitzendbureau zei dat ik zoveel mogelijk moest opschrijven over mijn ervaringen met werk. Ik ben al veel baantjes vergeten. Ik weet wel dat ik vroeger ben begonnen vroeger om met mijn oom langs de deuren te gaan om stofzuigers te verkopen. "Zo leer je zaken doen!" zei mijn oom. Het enige wat ik moest doen was stofzuigers sjouwen, wijk in wijk uit. En mijn oom de had er veel. Ik heb me altijd afgevraagd of mijn oom me nou echt iets wilde leren, of dat hij me gebruikte om zelf niet door al die wijken met die verrekte stofzuigers te hoeven sjouwen. Zal ik dat in me cv opnemen? Toch maar doen, "Je weet maar nooit"zeg ik altijd. En Samira die zei dat.
Wat heb ik nog meer gedaan, laat me eens effe even denken.........euh, oh ja, ik heb in een grootte papierriesaajkelfabriek papierrecyclefabriek gewerkt , en wat in tweede hans radio’ss …:?. Ja, ja ik heb toch maar wel n neus ontwikkelde voor den handel. Ik heb geen zin meer om te typen. Pak n biertje.
Binnenkort kun je mijn cv op mijn weblog zien.
...
</offtopic>

[ Voor 64% gewijzigd door Xander op 31-10-2004 12:18 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ja xander je hebt gelijk. ik ben nie zo goed met taal, maar zal er op letten

bedankt voor je reactie

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:28

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij krijg je dezelfde tips als in je andere 2 threads (die, net zoals deze nu, op slot zijn ;))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.