Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SonyEricsson k700i] Versturen SMSjes lastig.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Natuurlijk heb ik me rot gezocht op google en GoT, heb het helaas nergens kunnen vinden.

Als ik 'n sms wil versturen zit ik snel in de SMS editor, met de sneltoets aan de zijkant (om dit ook te doen kijk in 1 van de "Het grote k700 topic" posts.)
Nu type ik m'n smsje, wat allemaal heel relaxed gaat met de fijne toetsen. Druk op Doorgaan kom ik in 'n scherm: Bericht Verz. De verleiding is hier al groot om op verzenden te drukken, doe je dat, word het bericht verzonden aan niemand en moet je hem weer ophalen uit je Concepten directory.
Dit vind ik al PUUR slecht aan een telefoon, niet even vragen of ik alsnog iemand wil toevoegen.
Maar goed, mezelf inhoudend druk ik op Meer->Geadress. toev. ik kies een leuk contactje uit door op Contact zoeken te drukken en naar de naam te scrollen.
Kies ik een naam staat er
Aan:
, (icoontje) Harry Potter
Ontvangst-
Bevestiging:

Uit

Als ik nu dit berichtje verzend, faalt het zenden gruwelijk. (Waardoor ik weer richting concepten moet om weer te zenden)

Nu moet ik, Meer->Geadresseerden doen. staat er:

|--- Aan

Harry potter

Met 'n lege regel, als ik die weghaal kan ik wel goed verzenden, maar staat nog steeds ontvangstbevestiging uit (standaard aan).
nu moet ik die lege "contact" verwijderen en in 't menu weer ontvanstbevestiging aanzetten en kan ik EINDELIJK m'n sms versturen! |:(

Heeft iemand hier ook last van, ik raak er helemaal gesjaakt van!

• Langman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:47
Same here...

heeft iemand een oplossing, of een verklaring hoe dit komt?

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
? lollig ik heb hier geen last van. Welke software versie heb je? Laat hem anders is updaten.

Verwijderd

En als je het via het normale menu doet :?

Ik heb nergens last van, de eerste firmware staat er nog op.

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Als ik een SMS-je verstuur, zeg maar via het "bureaublad" en dan "berichten - nieuwe schrijven - sms". Dan type ik eerst een berichtje, dan staat er: "verzenden aan: - telefoonnummer - opzoeken in het adresboek". Als je er dan één kiest, dan kun je hem pas verzenden.

Dus ik vermoed dat je een vrij oude firmware nog op je telefoon hebt (ik heb 2 weken geleden een nieuwe gekregen omdat de andere defect was).

Vormkracht10

Verwijderd

Topicstarter
Pff dat duurde ff voordat er iemand repliede zeg :)

Maar goed, er zijn dus meer mensen met dit probleem...

Mijn firmware is de volgende: r2l001
Ik heb alleen ook nog last van die bug dat mensen je pas een seconde na het oppakken kunnen horen. Meestal pak ik op met "Yo!" en dat hoort geen mens dan, zorgt voor vervelende situaties :(

ff naar een service point voor 'n upgrade denk ik...
Pagina: 1