Probleem bereiken van eigen server

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 16:10
Ik heb nu mijn eigenserver draaien op mijn ip adres alleen als ik nu probeer met een computer naar mijn server te gaan kom ik altijd in mijn router/modem uit.. Hoe kan ik het veranderen dat als ik de domeinnaam intyp dat ik dan ook op mijn server uitkom..

De modem/router die ik heb is een Sweex...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je router moet 'NAT loopback' ondersteunen, anders kan je vanaf je eigen LAN niet je externe ip/domeinnaam gebruiken.

Als je router dit niet ondersteunt heb je pech :) en zal je het interne ip/naam moeten gebruiken.

[search=nat loopback]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 17:07

Yucko

One clown to rule them all !

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 15:43

P-ter

...

Poort doorsturen via de router.
En kijken of je de admin functie van buitenaf (dat je vanaf een andere pc jouw instellingen kunt wijzigen) uitzet.

Zodat poort 80 vrijkomt van buitenaf

[ Voor 12% gewijzigd door P-ter op 31-10-2004 11:02 ]

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

probeer het anders ff via de proxy van je provider..

is meestal: proxy.providernaam.nl poort 8080

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Graag eerst even de stickys en FAQ's doornemen alvorens te posten. Dit soort dingen zijn veel vaker behandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.