Toon posts:

tcp/ip probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn net werk uitgebreidt en dach toen laat ik ff de netwerk wizzard lopen, en nu heb ik een probleem met 1 pc, ik krijg er geen internet verbinding meer mee, ben er al 2 dagen mee bezig......

ik heb er een router tussen zitten

als ik via het netwerk verkenner probeer de netwerk verbinding te herstellen krijg ik de volgende fout melding:
tcp/ip is niet voor deze verbinding ingeschakeld

heeft er iemand een oplossing voor me (ik heb gezocht op deze melding maar kon niets vinden

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
welk os :? tcp/ip staat wel aangevinkt bij de eigenschappen van die verbinding :?

meer info aub

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
os win xp

ja tcp/ip staat wel aangevinkt

wat mij ook nog op viel in de status van de router zag ik 5 verbindingen terwijl er maar 3 aanhangen en er hadden er 2x2 de zelfde naam!!

Verwijderd

Doet internet het niet op die pc, of het hele netwerk gebeuren? kan je wel pingen? Kan je anders de output geven van ipconfig ?

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel een van de andere computers, maar het internet doet het niet

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 19:49

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Download WinsockXPfix eens en draai die is ff.. Er zit blijkbaar iets niet goed (meer) in je netwerkinstellingen en hiermee worden de instellingen weer teruggezet naar de oorspronkelijke instellingen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

reset je router eens....

enne..
ik heb het ook een keer gehad, maar het lag niet aan de tcp/ip stack van die pc...
het lag toen aan de dhcp server (die heb ik opnieuw ingesteld en het draaide weer, win2k server)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
resetten had ik al gedaan, die winsockxpfix heeft het opgelost......

super dank jullie voor je hulp, 2 dagen kutten in een in 10 minutten opgelost grrrrr......
Pagina: 1