Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023
ik wil graag een mp3speler in een brommer inbouwen,
Niet om mee rond te rijden, maar wordt gebruikt op plaatsen waar vaak radio's mee naar toe genomen worden

maar er is zoveel keus, dat ik graag wat meningen hoor

de speakers ervoor heb ik al dat is de Creative Travelsound (url)
(waar voor z'n formaat, echt wel goed geluid uitkomt! :D )
Afbeeldingslocatie: http://www.creative.com/iss/images/products/headers/prod10164_hdr_1_6_1.jpg

nou heb ik een paar eisen en dingen die er juist niet op hoeven:

*ingebouwde radio (dus niet in headset)
*256mb geheugen
*Geen harddisk (ivm schokken) dus flash geheugen
*Niet belangrijk is de accu of batterij aangezien ik toch op accu aansluit

draadloze afstandsbediening bestaat dat??

nou ben ik er al een paar tegengekomen natuurlijk,maar misschien hebben jullie nog wat opties. Ik ben er namelijk helemaal niet in thuis

Deze staan me wel aan:

IOPS MFP-325 256 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/82_1.jpg

Creative MuVo Slim 256 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/163_1.jpg

MSI Mega Player 515 256 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/151_1.jpg

MSI Mega Player 516/BT 256 MB (dat bluetooth lijkt me wel handig)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/208_1.jpg

owjah het uitgangsvermogen (mW) moet redelijk hoog zijn lijkt mij, zodat de Travelsound een redelijk vermogen al binnekrijgt, lijkt me wel handig als je buiten staat. :)

Ik zat eerst in de cheapass range tekijken, maar heb al snel begrepen dat je dan consessie in geluid doet, al geef ik het liefst nogsteeds zo min mogelijk uit aan dit geintje ;) (maar moet wel goed zijn)

(kan zijn dat ik nog wat dingen vergeten ben)

misschien dat iemand mee wil denken op deze gezellige zondag? :>

[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 10:26 ]

Verwijderd

Waarom geen dopjes in je oren ipv heel je omgeving laten mee genieten van jouw herrie?!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Koptelefoon in je helm verwerken :D

Verwijderd

Als je dopjes indoet kan je het zelf denk ook beter horen, want als je gaat rijden met je brommer kan je toch niet echt goed de muziek uit de speakertjes horen :?

• Rebels
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:21:
Waarom geen dopjes in je oren ipv heel je omgeving laten mee genieten van jouw herrie?!
dit is echt de toepassing zo,
er gaat niet rondgereden mee worden

maar staat vaak buiten bij lui die radio's mee gaan sjouwen :D

dus..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:23:
Als je dopjes indoet kan je het zelf denk ook beter horen, want als je gaat rijden met je brommer kan je toch niet echt goed de muziek uit de speakertjes horen :?
Je moet je omgeving toch mee kunnen laten genieten van de muziek die jij helemaal geweldig vind?!

(ik maak hier vrienden ;))

Maar ik hou al op met mijn offtopic gebrabbel hoor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 10:25 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33
nee, het is vast als ie aan het hangen is met zn vrienden nog extra geluidsoverlast te veroorzaken door de klep van zn brommer open te doen........

• Rebels
bestaan er mp3 spelers met draadloze afstandsbediening? :|

stelletje nerds, denk jullie kijken ff leuk mee naar de juiste speler voor mij,
doe maar op slot zo

Verwijderd

pff scooters met radio's als dat het nut daarvan is. ermee rijden is zowiezo verboden en wat nu weer bij sommige luitjes in is, is neon's onder je scooter hangen da's echt 8)7

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33
Rebels schreef op 31 oktober 2004 @ 10:29:

doe maar op slot zo
Ga dan maar naar een of ander aso forum............

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

doe maar op slot zo
Wat boeit het nou wat voor spelertje je voor je scootah koopt, denk je dat mensen naar kwaliteit uit jouw scootah-speakertjes gaan luisteren!

Wat ik zou doen... gewoon een mp3 discman kopen oid, een goedkoop versterkertje bij kijkshop (20 euro) en een big-ass-speaker derop aansluiten :Y)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:27
Als je er toch niet mee gaat rijden terwijl hij speelt, waarom dan geen hd?

• Rebels
Jongens ik zoek een mp3 speler!

ik zit alleen op GoT (langer dan de meeste ook hier zie ik)
op aso forums kom ik niet

ik weet niet wat jullie van mij denken, maar ik ben een brommer gewoon zeer fout aan het tunen voor de show, wat boeit jullie dat?

dat er idd aso scooters rondrijden ...ach laat ook maar blabla
ajampaniki schreef op 31 oktober 2004 @ 10:32:
Als je er toch niet mee gaat rijden terwijl hij speelt, waarom dan geen hd?
geen plaats voor allemaal het is geen scooter :)

[ Voor 27% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 10:35 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
offtopic:
Rebels, gefeliciteerd met je 5000 posts :X

Ioniq 5 P45

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rebels schreef op 31 oktober 2004 @ 10:18:
ik wil graag een mp3speler in een brommer inbouwen,
Niet om mee rond te rijden, maar wordt gebruikt op plaatsen waar vaak radio's mee naar toe genomen worden
...
Hij gebruikt het op plaatsen waar vaak radio's mee naar toe genomen worden. Dus mogen andere toch al genieten van zijn herrie. Als je een radio mee neemt wil je andere laten genieten van jou herrie, dus zijn dopjes geen optie.

Ik weet niet als er mp3-spelers zijn met afstandbediening. Verder zou ik gewoon voor een goedkope speler gaan, omdat het ik-jat-dat-bij-hem-gehalte hoger is als de mp3-speler niet in je zak zit.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:47
Rebels schreef op 31 oktober 2004 @ 10:34:
ik weet niet wat jullie van mij denken, maar ik ben een brommer gewoon zeer fout aan het tunen voor de show, wat boeit jullie dat?
Wat mij dat boeit? Zo'n show speelt zich haast elke avond af op nog geen 20 meter van mijn voordeur. Het is dat ik mijn auto daar ook parkeer, en dat als ik opmerkingen maak, mijn auto dat niet lief ga vinden, maar geloof me, over 10 jaar ga je je ook bijzonder storen aan die klootblagen met hun takkeherrie....

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

doe maar op slot zo
:? En een afstandbediening is dacht ik altijd draadloos:?

• Rebels
0siris schreef op 31 oktober 2004 @ 10:42:
[...]

Wat mij dat boeit? Zo'n show speelt zich haast elke avond af op nog geen 20 meter van mijn voordeur. Het is dat ik mijn auto daar ook parkeer, en dat als ik opmerkingen maak, mijn auto dat niet lief ga vinden, maar geloof me, over 10 jaar ga je je ook bijzonder storen aan die klootblagen met hun takkeherrie....
lol

ik ben 28 he :X
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:43:
[...]

:? En een afstandbediening is dacht ik altijd draadloos:?
bij mp3 spelers zit vaak een afstandsbediening volgens de specs, maar die zit dan echt aan de headset of een ander draadje hoor! ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 10:45 ]

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:47
Ik morgen ook. Wordt het niet tijd dat je je horizon wat verbreedt, voorbij de brommertjes?
<edit>In je profiel staat anders dat je dat pas op 10 juni volgend jaar 28 wordt (geb. datum: 10 juni 1976). (8> </edit.>

[ Voor 29% gewijzigd door 0siris op 31-10-2004 10:56 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dan zou ik eens goed kijken naar veel speakersets, die hebben allemaal een draadafstandsbediening. Heb ook zo'n Freecom Beatman Recorder 256 gehad, mooi dingetje, alleen wat prijzig, maar had perfecte geluidskwaliteit, en een draad-afstandsbediening...succes :D

edit: hmmz, ga je ff koffie halen, zijn meteen 2 man je voor |:(

[ Voor 13% gewijzigd door spone op 31-10-2004 10:50 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Rebels
spone schreef op 31 oktober 2004 @ 10:48:
dan zou ik eens goed kijken naar veel speakersets, die hebben allemaal een draadafstandsbediening. Heb ook zo'n Freecom Beatman Recorder 256 gehad, mooi dingetje, alleen wat prijzig, maar had perfecte geluidskwaliteit, en een draad-afstandsbediening...succes :D

edit: hmmz, ga je ff koffie halen, zijn meteen 2 man je voor |:(
ik snap je ff niet,
ik wil dan juist zonder draad he

• Rebels
0siris schreef op 31 oktober 2004 @ 10:47:
[...]
Ik morgen ook. Wordt het niet tijd dat je je horizon wat verbreedt, voorbij de brommertjes?
<edit>In je profiel staat anders dat je dat pas op 10 juni volgend jaar 28 wordt (geb. datum: 10 juni 1976). (8> </edit.>
dan kun je a niet rekenen, of je leeft nog in 2003 :?
en b , wie zegt dat ik dit niet professioneel doe, voor de eerste plaats op shows tehalen enzo

[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 11:00 ]

Verwijderd

Koop een HD-speler zonder HD! (denk, daar maar eens over na)
Gooi er een 100GB 2,5'' HD in.
Sluit er een dikke speaker aan.

En blijf uit mijn buurt.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Als hij het leuk vind om een speaker erin te bouwen dan laat hem. Ik zou het persoonlijk ook niet doen maar dan kunnen we hier op GoT op z'n minst er even fatsoenlijk op inhaken.

Of de ts hier nou al lang zit of niet dat maakt niet uit, de sp bevat genoeg info dus beetje ontopic moet lukken >:)

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:29
draadloze afstandsbediening bestaat dat??
voor de ipod kan je een draadloze afstandbediening kopen zag ik van de week maar je wou geen hd. das dus geen optie maar dan zullen de andere fabrikanten ook wel komen. alhoewel... een afstandsbediening is tegenwoordig net zo groot als die dingen zelf!

http://store.apple.com/Ap...re?productLearnMore=T6921

[ Voor 24% gewijzigd door LinuZZ op 31-10-2004 11:15 ]

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• Rebels
r_jansen86 schreef op 31 oktober 2004 @ 11:11:
[...]

voor de ipod kan je een draadloze afstandbediening kopen zag ik van de week maar je wou geen hd. das dus geen optie maar dan zullen de andere fabrikanten ook wel komen. alhoewel... een afstandsbediening is tegenwoordig net zo groot als die dingen zelf!
ja klopt
maar groote maakt me dan niet zoveel uit, gaat meer om de 300% meer gebruiksgemak die je krijgt :)

misschien is daar met die MSI speler met bluetooth iets voor te fixen(gsm met bluetooth oid :? )

valt er trouwens niet iets te maken zelf wat alleen het volume regelt oid? gewoon ertussen zetten (ja moet ik eig weer in cme zijn ;) )

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:19
0siris schreef op 31 oktober 2004 @ 10:47:
[...]
offtopic:
Hoezo horizon verbreden?? Naar een auto bijvoorbeeld?? Misschien kan de TS geen rijbewijs halen/heeft ie daar geen geld voor/is het gewoon super onpractisch??

Ik woon zelf in het centrum, geloof me, brommer is 10x makkelijker, ik gebruik mijn auto alleen voor woon/werk verkeer en parkeer hem bijna een km verderop waar ik geen dure vergunning nodig heb en doe mijn dagelijkse boodschappen ook op de brommer

Sorry dat ik niet on-topic reageer, maar help de TS als je kan ipv zomaar wat te blaten

[ Voor 7% gewijzigd door Miglow op 31-10-2004 11:20 ]

• Rebels
Miglow schreef op 31 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

offtopic:
Hoezo horizon verbreden?? Naar een auto bijvoorbeeld?? Misschien kan de TS geen rijbewijs halen/heeft ie daar geen geld voor/is het gewoon super onpractisch??

Ik woon zelf in het centrum, geloof me, brommer is 10x makkelijker, ik gebruik mijn auto alleen voor woon/werk verkeer en parkeer hem bijna een km verderop waar ik geen dure vergunning nodig heb en doe mijn dagelijkse boodschappen ook op de brommer

Sorry dat ik niet on-topic reageer, maar help de TS als je kan ipv zomaar wat te blaten
mja, ik wou het ook wel doen, maar dacht laat maar blaten, maar tnx ;)

staat btw nergens dat ik geen rijbewijs heb hoor :P

<flauw>dat ik hem met me Hummer naar internationale roadshows breng staat er idd ook niet, maargoed ;) </flauw>

[ Voor 7% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 11:24 ]

• LinuZZ
Rebels schreef op 31 oktober 2004 @ 11:15:
[...]

ja klopt
maar groote maakt me dan niet zoveel uit, gaat meer om de 300% meer gebruiksgemak die je krijgt :)

misschien is daar met die MSI speler met bluetooth iets voor te fixen(gsm met bluetooth oid :? )

valt er trouwens niet iets te maken zelf wat alleen het volume regelt oid? gewoon ertussen zetten (ja moet ik eig weer in cme zijn ;) )
gewoon een koptelefoon van sony kopen met volume regelaar? die eruit slopen en solderen maar of bedoel je dat niet?

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• Miglow
  • Laatst online: 21:19
Komt trouwens je stroomvoorziening niet in gevaar als je versterkte speakers gaat gebruiken op een brommer??

Miglow denkt even aan z'n eigen mini accu op dat ding

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Zeg Rebels, is een ingebouwde speaker niet makkelijker?

offtopic:
Ik was gister bij OC, jij niet! En pas je icoon een keer aan :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Rebels
r_jansen86 schreef op 31 oktober 2004 @ 11:23:
[...]

gewoon een koptelefoon van sony kopen met volume regelaar? die eruit slopen en solderen maar of bedoel je dat niet?
jawel, zoiets bedoel ik :*) (als ie draadloos is :? )
Miglow schreef op 31 oktober 2004 @ 11:24:
Komt trouwens je stroomvoorziening niet in gevaar als je versterkte speakers gaat gebruiken op een brommer??

Miglow denkt even aan z'n eigen mini accu op dat ding
neuh, lijkt me niet, zoiezo zekeringetje ertussen, maar kijk die speakers uit die startpost, die zijn 5 volt en werken normaal ook op 4xAAA :P
(komt echt wel goed geluid uit, tja weinig bas, maar echt groot verschil met simpele pc speakers, heel wijd spectrum idd)
PcDealer schreef op 31 oktober 2004 @ 11:26:
Zeg Rebels, is een ingebouwde speaker niet makkelijker?

offtopic:
Ik was gister bij OC, jij niet! En pas je icoon een keer aan :)
ingebouwde speaker in mp3 speler :?

en me server is down, had allang weer up moeten zijn :|

[ Voor 20% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 11:31 ]

• Rebels
dubbel :/

[ Voor 96% gewijzigd door Rebels op 31-10-2004 11:29 ]

• LinuZZ
[quote]Rebels schreef op 31 oktober 2004 @ 11:27:
[...]

jawel, zoiets bedoel ik :*) (als ie draadloos is :? )

als je echt draadloos wil moet je gaan denken aan een ipod. of je speakers draadloos aan je mp3 speler maken maar dat zou ik niet doen ivm kwaliteit. /me denkt aan walkie talkie

Verwijderd

[stop met flamen]

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:01 ]

• plofkip
  • Laatst online: 26-11 22:52
Wat een stelletje zielige nerds die gelijk hun vooroordelen klaar hebben... als die jongen dat wil (ik neem zelf ook wellis boxjes mee aan me mp3speler als we ergens gaan "hangen", alleen woont daar verder niemand dus is et geen overlast) dan moet hij dat toch zelf weten en ga em niet gelijk afkraken....

Ontopic: ik heb zelf de iRiver 390T maar die is duur :P

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
idd fantjuh, ieder zijn hobby (scooters zijn best leuk..) alleen als een paar hier gelijk met vooroordelen komen... jammer. over het nut hoeft niet gesproken te worden, aangezien de meesten hier ook casemodden (ik wel) dat heeft totaal geen nut, dus tja...

je zou op scooter-freaks kunnen kijken, die hebben veel meer ervaring met audio in scooter, maar die gebruiken veelal autoradio's dus daar heb je ook niet heel veel aan.

uit eigen ervaring kan ik je wel zeggen dat je scooter niet 12 volt heeft maar 13.2, pas hier dus mee op dat niet alles straks gelijk kapot is.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Helaas mondt dit topic uit op discussies over scooters en gaat het daardoor niet meer over gadgets.
Daarom heeft het geen zin en wordt deze gesloten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.