Toon posts:

x800xt clone vieuw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik heb ongeveer maandje geleden een nieuwe 3d kaart gekocht maar nu zit ik met enkele problemen met de tv out.

Ik heb de Asus X800XT platinum editia aangeschaft (www.forcom.be ) en dit kaartje doet prachtig zen werk als het op gamen aankomt.
bij men vorige kaart (nvidia) had ik de nvieuw functie die ik vrij regelmatig gebruikte (ofwel clone ofwel multivieuw) maar daar vind ik nu geen opties voor.
Ik kan nog steeds men tv gebruiken maar niet in combinatie met men monitor
(bij instellingen - geavenceerde eigenschappen en dan weergaves) ik kan daar de tv selecteren en dan gaat men monitor zwart en tv komt mooi in kleur tot leven...
zelfde dan terug door op de monitor te klikken en toepassen en ik heb het weer mooi op men monitor. (kan ook met rechtsklikken onderaan op het ati logo)

Nu heb ik dus aan het rondzoeken geweest achter iets nvieuw's achtig en kwam ik terecht op hydravision maar dit doet het dus niet ...
afwel kan het de combinatie tv- monitor niet aan ofwel doe ik iets verkeerd :(

iemand die hetzelfde heeft gehad of er iets van zou kunnen zeggen ??

groetjes

Verwijderd

Als je de Catalyst Control Centre installeert heb je wel alle opties voor je tv-out, heten wel eens waar iets anders dan bij nvidia (moest ook ff zoeken toen ik mijn 9800XT net had).

Eigenschappen beeldscherm -> instellingen -> gavanceerd -> catalist control center -> display manager.