Toon posts:

[XP]msm messenger geluiden springen terug op default

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi , Ik heb al een tijdje last van mijn geluiden met msm messenger. Ik zet nieuwe geluiden in bvb bij contactpersoon online en sla dit schema op bij eigenschappen voor geluiden (configuratiescherm - geluiden). Dit werkt. Eenmaal dat ik afsluit en herstart krijg ik sowieso de standaardgeluiden van msm terug (C:\Program Files\MSN Messenger\type.wav). Mijn geluiden worden blijkbaar iedere keer overschreven maar waar kan ik hier een oplossing voor vinden. Ik ben al een hele tijd aan het zoeken
plz help :'( Bedankt Mizy, :*)

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09-2025

Ramoonus

Banaan

al "alleen lezen" geprobeerd?

888 voor ondertiteling

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Mesenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Verder - mag ik je vragen om even te vertellen waar je precies al op gezocht hebt? Enkel 'ik ben al een hele tijd aan het zoeken' vertelt niet zo veel over de dingen die je al wel geprobeerd hebt :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral ben ik op zoek gegaan via google , gezocht op msm messenger, msm geluiden, msm problemen , msm problemen geluid , xp geluiden problemen messenger, xp schema opslaan in geluiden ...... enz. kreeg echter altijd topics te zien waar het probleem van GEEN geluiden werd behandeld. Ook ben ik naar het forum van msm messenger zelf gegaan ook niets :? . de enige vraag die overeenkomt met de mijne zat in jullie forum bij :
In "GOT - Software algemeen - Het grote Messenger Topic deel 2" , stelt AIRTJE ook dezelfde vraag, maar ik kan nergens een antwoord vinden.
Graag een hint van iemand waar nog te zoeken of te kijken. Heel graag reactie !!!! _/-\o_

PS:
-----Ik dacht eerst dat de WINDOWS messenger het probleem zou kunnen zijn ? maar ik heb die verwijderd en dit helpt niet. Zou het kunnen dat in het register iets gewijzigd is (ik kuis regelmatig mijn register) en dat de messenger niets vind en misschien standaard default geluiden neemt iedere keer als hij terug opstart ? Maar ik ken niets van het register dus...... I'll see and wait for your comments .....

:> ;) B)

Verwijderd

Topicstarter
Ramoonus,

Wat bedoel je met "alleen lezen" ????

Verwijderd

Topicstarter
:) hello,
Nog niemand iets gevonden ??
Probleem nog niet opgelost.... :?

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 16:23
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 07:50:
Eerst en vooral ben ik op zoek gegaan via google , gezocht op msm messenger, msm geluiden, msm problemen , msm problemen geluid
*knip*
misschien helpt het als je op msn zoekt ipv op msm :?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de tikfout _/-\o_ maar ik heb wel degelijk gezocht onder MSN , msn geluiden, msn geluiden springen terug naar default.....maar niets gevonden ! Er moeten toch nog anderen hetzelfde voor hebben. Graag help.... |:(

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 13:38
in andere topics staat hier zeker informatie over aangezien ik het ook met behulp van tweakers heb opgelost.

wat je moet doen, is je geluiden copieren naar de msn directory. vervolgens hernoem je je geluiden naar de originele bestandsnamen die er al in die directory staan. Nu werkt MSN met jouw geluiden.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dit zeker eens proberen . Alvast bedankt voor je reply. Ik laat iets weten als het marcheert. ;)

Verwijderd

Topicstarter
PARTY 42 THANKS, Het werkt !. Ik had reeds vroeger mijn geluiden in de msn map geplaatst maar nog niet vervangen en hernoemd. Nu zijn mijn geluiden inderdaad de standaard die msn messenger opstart. Bedankt voor de Tip.
_/-\o_ 8) :*)
Pagina: 1