ten 1e, sorry als dit in een ander topic al is vermeld of als je dit behoort te weten, ik zocht naar relevante topics maar kon niks erover vinden en ben echt een leek als het op pda's aan komt.
ok, mn probleem nu dan
ik heb een mio 168 gehaald en een sd card erin gezet, tomtom3 erop geinstalleerd, niks mis mee.
gister wilde ik mp3's erop zetten, ik had er niet aangedacht het via usb (active sync of wat dan ook)te proberen, ik zette dus mn pda uit, haalde de sd card eruit, via mn cardreader mp3's erop gezet en weer netjes in mn pda geplaatst.
echter, hij zag mn tomtom3 software niet meer.
ook in find vond hij niks terug.
ik heb de card eruit moeten halen, via mn reader alles eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd.....
is dit normaal, of had ik tomtom op een andere manier weer kunnen activeren?
ok, mn probleem nu dan
ik heb een mio 168 gehaald en een sd card erin gezet, tomtom3 erop geinstalleerd, niks mis mee.
gister wilde ik mp3's erop zetten, ik had er niet aangedacht het via usb (active sync of wat dan ook)te proberen, ik zette dus mn pda uit, haalde de sd card eruit, via mn cardreader mp3's erop gezet en weer netjes in mn pda geplaatst.
echter, hij zag mn tomtom3 software niet meer.
ook in find vond hij niks terug.
ik heb de card eruit moeten halen, via mn reader alles eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd.....
is dit normaal, of had ik tomtom op een andere manier weer kunnen activeren?