Q3 Aas niet werkend

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:51
Q3 aas not initialized

Door Crash werd stellig beweerd dat ik niet gezocht heb, maar met Google kwam ik er echt niet uit. Wil alleen even melden dat ik hier niet zomaar rotzooi ga openen, omdat ik te lui ben. Heb hier vanmiddag mijn tijd er in gestopt omdat ik een spel wilde spelen, maar er niet uit kwam tot een oplossing. Los liever mijn "problemen" zelf op.

Volgende keer graag een beter passend antwoord van een mod.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
toastingnow schreef op 31 oktober 2004 @ 04:04:
Volgende keer graag een beter passend antwoord van een mod.
Wat dacht je van de volgende keer zelf eens een beter topic starten ?

1. Je geeft geen error log
2. Je geeft geen config file
3. Je geeft geen hardware specs
4. Je legt niet uit wat je allemaal heb gedaan
5. Je heb niet gezocht, dat is gewoon te zien, anders had je nu ook wel de moderator gemailed, ipv. dit topic geopend, zoals moet. Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet aan Crash (als moderator) om jou van een pasklaar antwoord te voorzien maar jou aan te spreken op wat jij laat zien in het topic. Natuurlijk kun je 'Via google kom ik er niet uit' posten, maar dat is nogal een non-argument, vooral gezien het aantal hits op jouw foutmelding (inclusief meerdere oorzaken zoals corrupted maps/scripts, missende bots, geheugen/harddiskerrors, compilatie-problemen etc).

Neem anders kontakt op met Crash via 1 der manieren die in zijn profiel staan, zoals ook hier staat beschreven - dat werkt vaak een stuk verhelderender als een excuustopic in LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is jou ongetwijfeld bekend dat je wordt geacht om de FAQ en het Beleid (de stickies) van desbetreffende subforum te raadplegen voordat je er een topic opent. Dat geldt ook voor dit subforum. Hier in LA staat een duidelijke sticky: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dus: neem contact op met Crash :) Dit is een user <--> mod kwestie en niet een user <--> GoT kwestie. LA is voor GoT-wide zaken.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 31-10-2004 07:20 ]

Dit topic is gesloten.