Hoe te kunnen internetten op het werk ??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Wij hebben de laatste tijd een verbod gekregen op het werk om te internetten.
Ze hebben daar een nieuwe firewall geinstalleerd en nu zijn veel inlog namen geblokkeerd om te internetten waar je zelf wilt.
Inlog namen zoals mijn chef enzov kunnen wel gewoon op internet komen.
Nu kan ik natuurlijk proberen achter hun inlog gevens te komen maar dit wil ik eigenlijk niet gebruiken.
We gebruiken Win2000 op onze computers en wil toch proberen online te komen op het werk.
We hebben wel toegang om te kunnen emailen en er zijn wat pagina's waar we wel op mogen en kunnen komen, maar deze zijn aangewezen door het bedrijf zelf.
Kan ik misschien als ik mijn laptop op het netwerk aansluit toch met iets online komen ?? en of misschien met de computer van het werk ??
Alvast erg bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

Arjan A

Cenosillicafoob

Zit je nu nog op je werk?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:26

samo

yo/wassup

Er zijn inderdaad vast wel manieren om op internet te komen. De beste vind ik persoonlijk ergens gaan internetten waar het toegestaan is, zoals thuis of op een internet cafe.
De regels zijn er namelijk niet voor niets gesteld. En hier op GoT wil iedereen zich toch een beetje aan de regels houden.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• danplo

danplo

Topicstarter
Nee anders kon ik niet dit bericht plaatsen op GOT.
Ben nu thuis, en ze hebben net 2 weken geleden dit geblokkeerd helaas.
Heb daar met de systeembeheerder gepraat ben daar goede vrienden mee en ik mag alles proberen, als ik online kan komen zullen ze niks ervan zeggen.
Heb al een programma Http-tunnel client geprobeerd, maar deze vind geheel geen connection van internet als ik deze op de computer zet.
En heb al een andere browser erop gezet maar dit maakt ook niks uit.

[ Voor 28% gewijzigd door danplo op 31-10-2004 02:16 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo

danplo

Topicstarter
Niemand een optie ?
Ik heb ook nog een laptop waarmee ik misschien als ik het aansluit op hun netwerk dat ik dan wel kan internetten ??

Verwijderd

*Kickje mag dacht ik niet binnen 24 uur?

Heb je het al via een proxy geprobeerd?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
idd, mss wat meer informatie... hoe verloopt de connectie naar het internet? zit je achter een proxy van het bedrijf, welke proxy? krijg je "acces denied"-pagina's als je op een andere pagina zit? het lijkt me wel moeilijk omdat er denk ik met een whitelist gewerkt wordt ipv een blacklist, er zijn dus maar een paar pagina's waar je opkan...

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik neem aan dat je een telefoon op je bureau hebt staan? 56k powerrrr! :Y)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Als ze het een beetje slim aangepakt hebben zijn die geblokkeerde inlognamen niet gerechtigd via poort 80, op internet te komen, behalve op geselecteerde websites. Uiteraard zijn de rest van de poorten gesloten. Nog beter is dat je met de laptop helemaal niets kunt = MACadres filtering.

Ik zie geen mogelijkheid, maar ben dan ook geen l337 h4ck0r. :)

Laat de netwerkopbouw eens zien

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 31-10-2004 11:43 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Wat draait er op de server? Netware met Bordermanager? Dan kun je het gewoon vergeten...;-)

Verwijderd

Wij hebben de laatste tijd een verbod gekregen op het werk om te internetten.
Danplo, als ik met search op GOT kijk wat jij allemaal onder werktijd gepost hebt, dan zou ik, als ik je baas was, je meteen op straat zetten. Er zitten nogal al erg veel topics tussen die volgens mij helemaal niets met je werk te maken hebben.

Misschien is er wel een reden waarom internetten verboden is... Zou je in plaats van proberen om het verbod heen te komen, eens niet gewoon gaan werken, daar wordt je tenslotte voor betaald.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:30

Wokschotel

Op 6 wielen

Waarom denk je dat het afgesloten is? Dat zal wel een reden hebben lijkt me :/

Uit de FAQ:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Je hebt gezegt dat je wel je email kan ophalen, staat die poort gewoon direct open naar het internet?
In dat geval zou je een http tunnel kunnen maken via poort 110 (in geval van pop3)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
We gaan je dus niet helpen bij het omzeilen van de beveiligingen van je werk. Daar is GoT niet de plek voor, iets meer daarover kun je hier vinden. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Renegade op 31-10-2004 11:58 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

We gaan hier op GoT geen hulp verlenen met het omzeilen van beveiligingen of policies. Daar is de GoT-Policy, zoals Wokschotel al zegt, ook heel duidelijk over.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.