Samsung cw-21a083n 55cm TV 'riedeltje' > service-menu?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheSaint77
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-02-2025
Ik heb dus al een jaartje deze TV. En erg tevreden over het apparaat. Op een ding na. Als je de TV aan of uit zet met de afstandbediening dan hoor je een electronisch 'riedeltje'. Ik stoor me daar toch aan.

Nu heb ik op internet de mogelijkheid gevonden om in het service menu te komen. Power Off-display-menu-mute-power on werkt. Maar dan komt het. Staat deze optie ergens zodat ik het kan UIT schakelen en gewoon zonder electronisch geluidje mijn TV aan en UIT kan zetten? Wie kan mij meer vertellen over dit service menu of een plek wijzen waar ik meer info kan vinden?

• TheSaint77
Blijkbaar heeft niemand hier ervaringen mee. Jammer. :'( Ik denk ik post ff zelf een reply om het weer even in de aandacht te brengen.

Verwijderd

Zie:

http://www.kieskeurig.nl/...576FEC1256B6C00558076.htm

Met o.a :

De TV heeft een volledige platte beeldbuis. Het beeld wat de tv geeft is mooi
strak en helder van kleur. De tv aanzetten vanuit, of uitzetten naar stand-by
modus duurt ongeveer 5 sec. per keer. Hierbij kan men kiezen of er een
melodietje afgespeeld moet worden.

Moet toch echt in het gewone menu zitten........

Verwijderd

Op mijn tv kan ik het uitzetten in menu -> geluid -> muziek "uit"

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 14:35 ]

• TheSaint77
Ik niet. En nu ik verhuisd ben heb ik een nieuw probleem. Als ik Automatisch Opslaan kies dan 'denkt" de TV dat ik in Frankrijk ben ofzo. Hij gaat dan zenders zoeken en stelt eigenlijk alleen op alle zenders Canal+ in. En die heb ik niet. hij kiest dus blijkbaar de verkeerde sound/beeld instellingen. Toch staat de taal op Nederland.Hoe reset ik de TV en krijg ik hem zo ver dat hij automatisch alle zenders instelt en ik kan sorteren naderhand.

Prima tv, maar dit soort dingen horen gewoon beter te gaan..Als ik, als ontwerper en ingenieur, het al niet begrijp en voor elkaar krijg hoe zit t dan met de rest...!

• TheSaint77
ah...verdorie...jullie hebben gelijk. Muziek AAN UIT functie werkt wel. Ik dacht dus dat dat met klank en geluidsinstellingen te maken had. Tjonge jonge! Zenders lukt ook. Na een 10 min. zoeken had hij toch alles gevonden. Ik vind t wel een beetje onduidelijk dat menu.
Pagina: 1