Toon posts:

Internet Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje en hoop dat jullie oplossing hebben :)

Wij hebben 2 computers, op de 1e computer hebben we er geen last van, maar op deze zit een probleempje.

Als ik bv. online een filmpje wil kijken (bv. gametrailers.com) en dan in Windows Media Player formaat, kan ik de file wel opslaan, en dan afspelen. Maar als ik hem dus online wil openen, werkt het niet.

Dit is hetzelfde als bij de PDF bestandjes...Opslaan en dan bekijken werkt wel, maar online openen niet..

Dit probleem is voornamelijk lastig bij streams...Weet iemand hier een oplossing voor?

Bvd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe kunnen wij hier nu helpen als je helemaal geen informatie geeft? :o

Welk OS, welke browser, welke netwerkconfiguratie/firewall/etc? Probeer het eens zonder personal firewall, virusscanner en met een andere browser (nadat je Acrobat Reader hier nstuurlijk aan hebt gekoppeld) :)

Verder kan ik me voorstellen dat je wilt checken op spyware (zie de FAQ en 'nieuw topic starten' bovenaan Beveiliging & Virussen).

offtopic:
Welkom op GoT :Y)

Overigens zal ik je topictitel aan willen passen als je aangeeft welke browser etc je gebruikt; Internet Probleem"" is erg generiek en zegt niets over je vraag: een topictitel en genoeg info geven in de topicstart zijn twee zaken die toch erg handig zijn om tot een antwoord te komen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)