Toon posts:

Probleem sinds een plexiglas kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een simpele vraag voor jullie maar goed...
Ik heb sinds kort een kast van plexiglas. (zie foto)
Ik heb em niet zelf gemaakt, want zo slim ben ik niet. Hij is helemaal in elkaar gezet en doet het op het eerste gezicht prima.
Het probleem is dat als ik een spel speel voor een langere tijd, dan crashed ie volledig en kan ik helemaal niets meer. (zie foto)
Mijn beeldscherm geeft dan een wit beeld met een gekleurd patroon, zoals goedkope behang (zie foto). Voordat ik de nieuwe kast had, had ik nergens last van.
Er zitten 5 fans in een volt/temparatuurmeter en ik gebruik een voeding van 230 volt.
Any help is appreciated.. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.verheyen/1.JPG

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:55

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Graag wat meer informatie over je pc...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 19:22

bonzz.netninja

Niente baffi

denk idd dat die voeding van 230 volt bijhoorlijk zeker is:) aangezien elke voeding 230 volt is (jaja, uitzonderingen daargelaten)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

een voeding van 230 volt is idd verstandig gezien we in Europa zitten, maar hoeveel watt is ie (en welk merk)? :P

Wordt je videokaart niet veel te heet?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55

ThunderNet

Flits!

beetje off-topic, en niet persoonlijk bedoeld, maarre, ik weet nu zeker dat ik geen plexi-glas kast ga kopen... niet echt mijn smaak zeg maar })

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

3 dubbel zo belangrijk bij plexi cases: is je systeem wel geaard?

Ik weet niet wat er bovenop je buro staat, en wat eronder zit, en wat voor leidingen er door je muur lopen, maar aangezien een plexi case overduidelijk niet het kooi van farraday effect heeft, dien je een beetje op te letten wat voor storingsbronnen je in de buurt van je PC zet.

Verder is er een enorme hoeveelheid dingen die het probleem kan veroorzaken, om maar een paar te noemen:

Geen randaarde
Storing van je dikke vette subwoofer en krachtspanning in de muur, en je röntgen apparaat.
Je videokaart heb je opgeblazen door je kat die nogal statisch is d'r mee te kammen.
Je switched naar een out-of-sync resolutie, en je monitor is nog door een monnik gemaakt, en heeft dus geen leuk "signal out of range" meldinkje.

Je hebt je PC op een andere manier gemold.

Je Q-Tec 550W trekt die 6800GT in SLI niet meer, en geeft 1,5V over de 12V lijn.

Je hebt een egel in je processor socket geduwd.

Verwijderd

Heb je toevallig een Radeon kaart? Probeer AGP op 4x in plaats van 8 keer te zetten. Dit lost bij mij identieke problemen op tijdens gamen.

En het is waar wat hierboven staat, het is beter om een metalen kast te hebben om zodoende electromagnetische velden buiten je kast te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Over het geaard is of niet daaar heb ik geen verstand van, maar boven me kast staat een wat oudere TV en het kan best zijn dat die een storings veld afgeeft.
Ik zal es kijken of ik em niet kan verhuizen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 01:00 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

OMD

@ CABAL en ff off-topic, wat een MEGA reply ik leg helemaal dubbel hiero...

maar even on-topic, He's got a point you know ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik denk ook dat het aan de aarde is. Dit soort problemen komen dan vaak voor.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een goede tutorial over hoe je goed moet aarden?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-02 20:35

TommyGun

Stik er maar in!

Aarde kabel + geaard stopcontact :P :+

Search !!!! Klikkie

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

pfffff.... niks aan doen zelf... alleen je aarding contoleren, is het probleem er daarna nog? terug met dat ding naar de winkelier. die zoekt het maar verder uit wat het is.
Pagina: 1