Ik ga een HTPC bouwen en nu ben ik druk op zoek naar software.
Na lang zoeken op GOT en op het internet en vele programma's heb ik nog steeds niet HET programma goevonden.
Nu wil ik graag weten welke programma's jullie voor dit doeleind gebruiken.
Het moet natuurlijk geen opsomming's topic worden dus vertel er even bij waar om je het gebruikt en wat de plus punten er van zijn (en eventueel min punten).
Welke programma's heb ik al gebruikt
Showshifter i.c.m now showing
Beyond tv3
TVFM
myHTPC
winDVR
Waarom waren de boven genoemde programma's niets?
Showshifter i.c.m now showing : Deze kan niet opnemen in MPEG2
Beyond tv3 : Bij dit pakket is het mij na vele uren niet gelukt om een EPG file te koppelen
TVFM inprincipe een leuk programma maar wanneer je een schedule hebt lopen moet er een progje blijven lopen. Dit progje vangt ook ir signalen op dus kun je het niet in combinatie met girder gebruiken.
myHTPC: Kon het niet voorelkaar krijgen dat ik op kon nemen.
winDVR: zelfde als TVFM maar kon de kanalen niet allemaal ontvangen.
Het gaat mij er om dat ik een EPG heb en dat ik op kan nemen in MPEG2 tevens moet de GUI lekker simpel zijn (mijn vriendin moet er ook mee kunnen werken).
Na lang zoeken op GOT en op het internet en vele programma's heb ik nog steeds niet HET programma goevonden.
Nu wil ik graag weten welke programma's jullie voor dit doeleind gebruiken.
Het moet natuurlijk geen opsomming's topic worden dus vertel er even bij waar om je het gebruikt en wat de plus punten er van zijn (en eventueel min punten).
Welke programma's heb ik al gebruikt
Showshifter i.c.m now showing
Beyond tv3
TVFM
myHTPC
winDVR
Waarom waren de boven genoemde programma's niets?
Showshifter i.c.m now showing : Deze kan niet opnemen in MPEG2
Beyond tv3 : Bij dit pakket is het mij na vele uren niet gelukt om een EPG file te koppelen
TVFM inprincipe een leuk programma maar wanneer je een schedule hebt lopen moet er een progje blijven lopen. Dit progje vangt ook ir signalen op dus kun je het niet in combinatie met girder gebruiken.
myHTPC: Kon het niet voorelkaar krijgen dat ik op kon nemen.
winDVR: zelfde als TVFM maar kon de kanalen niet allemaal ontvangen.
Het gaat mij er om dat ik een EPG heb en dat ik op kan nemen in MPEG2 tevens moet de GUI lekker simpel zijn (mijn vriendin moet er ook mee kunnen werken).