Toon posts:

Service pack 2 blokkeerd ipv6 (denk ik)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Voor dat ik sp2 heb geinstalleerd werkte het downloaden met newsleecher nog!
Ik maak gebruik van nt6tunnel om zo op de testserver van newszilla te komen, en gebruikt deze regel : nt6tunnel -vd 1119 newszilla6.xs4all.nl. 119
Overigs werken de andere servers die ik in newsleecher heb staan wel gewoon, bij chello en pfcorner

maar nu het gekke! (tenminste vind ik?)

Ik gebruik hetzelfde regeltje bij Xnews en dan kan ik wel downen 8)7

Newsleecher : 127.0.1.0 op port 1119
Xnews : 127.0.1.0 1119

Ik weet dat ik nu na het installen van sp2 een firewall heb, maar die heb ik uitgezet!! en toch doet newsleecher het niet terwijl xnews dezelfde instellingen heeft net dezelfde tunnel gebruikt!

of ben ik nou toch iets vergeten, snap er niks meer van?

iemand ervaring met dit!!

dit heb ik al gebrobeert;
-natuurlijk eerst ff alle mogelijke topics gelezen, maar geen had een bruikbaar antwoord
-windows firewall uitgezet
-newsleecher opnieuw geinstalleerd
-ipv6 opnieuw geinstalleerd
-als ik terug ga met sysherstel naar sp1, dan doet newsleecher het weer)
mijn systeem:
p4 2,4ghz 1024mb 160gb
winxp pro+sp2
isp chello (vandaar nt6tunnel)

ik hoop dat iemand mijn met het newsleecher probleem kan helpen!!

mvg avila

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08 22:10

WPN

kan het niet zijn dat die test server down is?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Hoe heb je Windows firewall uitgezet?

Als je hem helemaal wil uitschakelen stop je bij services "Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS)" en schakel je deze via eigenschappen uit.

Verwijderd

Topicstarter
Peluso schreef op 30 oktober 2004 @ 21:32:
kan het niet zijn dat die test server down is?
nee hij doet het wel, want via dezelfde testserver dowload ik gw via xnews, en als ik terug naar sp1 dan doet newsleecer het wel gewoon, dus het zit hem echt in sp2..maar waar

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 21:40:
Hoe heb je Windows firewall uitgezet?

Als je hem helemaal wil uitschakelen stop je bij services "Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS)" en schakel je deze via eigenschappen uit.
ik heb dus wel wat over het hoofd gezien, want namelijk als ik alles uitzet, en dan vervolgens naar windows firewall ga, nou daar staat dat alles is insgeschakeld.

hoe krijg ik dit uit