_@/'
een - als je het niet kwijt wilt of niet gevonden wil worden (via zoekoptie bijv.)
en wijzigen als je het verkeerde in gevuld hebt per ongeluk... of wijzigen naar een - als je dus wederom niet gevonden wilt worden oid... is dat zo vreemd
en wijzigen als je het verkeerde in gevuld hebt per ongeluk... of wijzigen naar een - als je dus wederom niet gevonden wilt worden oid... is dat zo vreemd
[ Voor 19% gewijzigd door dreeke op 30-10-2004 20:52 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ehm, misschien wil ik het later eens een keer invullen? Of geef ik het niet prijs, dus vul ik ter volledigheid een streepje in? Waar kan je je druk om maken op de zaterdag
Precies, Men Kan Het Wel Eens Vergeten Zijn Om het In Te Vullen.
Of Misschien Willen Sommige Mensen Het Niet Bekend Maken.
n.a.v. de topictitel
Of Misschien Willen Sommige Mensen Het Niet Bekend Maken.
n.a.v. de topictitel
[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 30-10-2004 20:54 ]
39
Soms komt mijn vrouwelijke kant meer opzetten dan mijn mannelijke kant. Dan vind ik het wel prettig wanneer ik dat in m'n profiel kwijt kan 
Maar serieus, je kunt genoeg info in je profiel zetten en het is maar de vraag of het klopt. Geeboortedatum, naam, woonplaats etc. Niet iedereen heeft de behoefte om z'n hele hebben en houden op internet te zetten.
Maar serieus, je kunt genoeg info in je profiel zetten en het is maar de vraag of het klopt. Geeboortedatum, naam, woonplaats etc. Niet iedereen heeft de behoefte om z'n hele hebben en houden op internet te zetten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()