IO Error Bittorent

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:56
Waar ik wel eens last van heb, is een IO-error bij Azureus. Ik dubbelklik dan op de file, die ik in [...] heb gezocht, dus niet via de ...website. Soms is de website van ... offline, dan werkt alles wel goed. Toen ik weer last kreeg van de IO-error bleek ... weer online te zijn.

Is dit toeval?

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 31-10-2004 12:38 ]

_@/'

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 21:12

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

De site die je vermeldt in je topicstart is niet toegestaan volgens de policy van GoT.

Wat heb je verder al geprobeerd en uitgezocht, behalve dat het probleem zich alleen voordoet als de genoemde site online is?

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 13:03
Die site die je noemde staat geen offsite hotlinking naar hun torrents toe. Je zult ze dus van de site zelf moeten halen, en niet een of andere 3rd party site die hun torrents aanbiedt.

[ Voor 9% gewijzigd door Illumination op 30-10-2004 22:06 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 21:12

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Illumination schreef op 30 oktober 2004 @ 22:06:
Die site die je noemde staat geen offsite hotlinking naar hun torrents toe. Je zult ze dus van de site zelf moeten halen, en niet een of andere 3rd party site die hun torrents aanbiedt.
Dat kan het inderdaad ook zijn. Mocht dit het ook niet zijn, post dan eens de volledige foutmelding, of een screenshot ervan :)

offtopic:
PS, Illumination waarom hebben wij dezelfde sig? :+

• Steephh
Raar. Wil ik er een screenshot van maken, heb ik er weer geen last van. Maar ik krijg dus af en toe zo'n IO/Error, gewoon in Azureus, en dan wordt de torrent file roodkleurig.

_@/'

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik typ altijd in console van bittorent go bla bla bla bla (bla bla bla bla = filename en dan gaat ie downloaden met 800 kb.. :D
Nee zit weer te zwetsen , heb weer ff lekker gedronken, ff serieus nu, kan zijn dat de tracker ff offline is of dat je geen rechten hebt om op die tracker te komen

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Op de link van de torrent rechtermuis, en dan open link in new window, dus niet save as, want dan doet ie t al niet.

• Steephh
QSYS schreef op 31 oktober 2004 @ 00:12:
Ik typ altijd in console van bittorent go bla bla bla bla (bla bla bla bla = filename en dan gaat ie downloaden met 800 kb.. :D
Nee zit weer te zwetsen , heb weer ff lekker gedronken, ff serieus nu, kan zijn dat de tracker ff offline is of dat je geen rechten hebt om op die tracker te komen
Misschien zou dat wel eens kunnen, dat die tracker offline is, maar dan komt het raar over als je een I/O error krijgt, beter zou zijn als er kwam te staan "Tracker Offline".

_@/'

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

BMRS schreef op 31 oktober 2004 @ 12:30:
[...]

Misschien zou dat wel eens kunnen, dat die tracker offline is, maar dan komt het raar over als je een I/O error krijgt, beter zou zijn als er kwam te staan "Tracker Offline".
Tjah; ik zou zeggen; neem contact op met de makers; die zullen dit vast aan kunnen passen :) Verder is dit topic met random foutmeldingen niet erg nuttig; probeer er zelf eerst achter te komen wat het probleem veroorzaakt voor je hier een topic opent dat slechts half voldoet aan de policy. Aangezien dit topic te veel richting te weinig eigen inzet schuift; zet ik deze op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.