Toon posts:

Bitcomet download niks meer!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,ja alweer een vraag of eerder een probleem met Bitcomet.
Ik heb sinds kort windows service pack 2 geinstalleerd en wou weer gaan downloaden met bitcomet.
Tot mijn stomme verbazing gaat het echt supertraag,download rond de 2 kB en upload rond de 11 kB.
Voordat ik servicepack 2 geinstalleerd had downloade ik met snelheden van rond de 100 kB.
Waar ligt dit nu aan en hoe kan ik weer lekker snel gaan downloaden met Bitcomet,want als je maar met 2 kB of nog minder download dan schiet het niet echt op met grote bestanden.
Wie o wie heeft er een oplossing voor dit euvel want ik wil wel fatsoenlijk kunnen downloaden!!!
Alvast bedankt.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
in sp2 zit een aanpassing in de TCP\IP protocol waardoor windows maar een X aantal verbindingen toestaat... er is een patch voor maar waar 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die patch al eens geprobeerd maar werkte voor geen meter,nog steeds trage tot geen downloadsnelheid.
Werkte die patch bij jullie wel dan? :'(

Verwijderd

Topicstarter
En trouwens welke moet ik precies hebben?

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
EvID4226Patch212-en.zip << die moet je hebben.

Gebruik volgende keer ook de edit-knop. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

consolefreak schreef op 30 oktober 2004 @ 20:28:
in sp2 zit een aanpassing in de TCP\IP protocol waardoor windows maar een X aantal verbindingen toestaat... er is een patch voor maar waar 8)7
Here we go again...
Ja er zit een hardcoded throttler in (helaas).
Nee die staat niet "maar een x aantal verbindingen toe".

Die werkt anders; namelijk bij het opzetten van meer dan 10 nieuwe (kernwoord hier) verbindingen per seconde (nog een kernwoord).

Je app zal dus langzamer zijn connecties opzetten, maar is echt niet tot maar 10 conns limited.
Echt niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1