Toon posts:

[WRT54G]Wel LAN maar geen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een week geleden heb ik de nieuwe firmware geupdate voor mijn linksys wrt54g (3.01.3).

Sindsdien doet wireless internet het niet meer. Als ik mijn centrino met een UTPkabel aan de wrt54g sluit, dan kan ik wel op internet, maar draadloos dus niet!

Draadloos pingen naar www.tweakers.net bijvoorbeeld wil ook niet. Maar draadloos kan ik wel op thuis netwerk komen (LAN), ik kan bijvoorbeeld bestanden vanuit mijn computer (die met UTPkabel verboden is met de router) afhalen. WLAN & Wireless-G lampem branden allebei.

Ik heb ondertussen ook hyperWRT drivers geprobeerd, gereset, alle beveiligingen etc uit, zelfs opnieuw windows op mijn centrino geinstalleerd, maar ik kom niet uit.

Als er nog vragen zijn, ik hoor het wel.

Verwijderd

Als er nog vragen zijn? Wat is jouw vraag?

En heb je al eens een andere versie van de firmware geprobeerd? Drivers voor je WiFi-kaart geupdate?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:36:
Als er nog vragen zijn? Wat is jouw vraag?

En heb je al eens een andere versie van de firmware geprobeerd? Drivers voor je WiFi-kaart geupdate?
je bent admin en je leest zelf niet eens goed:

Mijn vraag staat dus in de topic titel: ik krijg wireless internet niet aan de praat.
Zoals hierboven beschreven heb ik verschillende firmware versies geprobeerd.
Ik heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd, nieuwste driver voor centrino intel wifi kaart geinstalleerd.

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:11:
[...]

je bent admin en je leest zelf niet eens goed:

Mijn vraag staat dus topic titel: ik krijg wireless internet niet aan de praat.
Zoals hierboven beschreven heb ik verschillende firmware versies geprobeerd.
Ik heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd, nieuwste driver voor centrino intel wifi kaart geinstalleerd.
Lijkt erop dat er niet wordt geNAT. Heeft je router wel een dns adres van je provider ?

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

Verwijderd

Topicstarter
jawel, want mijn pc kan wel gewoon op internet. Via utpkabel kan ik op internet, alleen wireless dus niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:26 ]

Verwijderd

dan moet je je dns invullen in je router.. ook problemen mee gehad

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:59:
dan moet je je dns invullen in je router.. ook problemen mee gehad
zou je dat willen uitleggen?
bij mijn wrt54g zie ik onder network setup: static dns 1t/m3

moet ik hier iets doen?
Pagina: 1