Laatst zat ik weer naar een james bond film te kijken, en ja hoor daar kwam weer zo'n mooi aluminium koffertje, met daarin dan de uitvindingen van Q. Netjes liggend en precies passend in het zachte schuim van het koffertje. Je kent die koffertjes wel. Nu heb ik zelf een Xbox, die voor allerlei gelegenheden heen en weer gesleept wordt. Hij zit nu in een soort gereedschapskoffer gepropt, maar toen ik dit zag kreeg ik weer zin om te knutselen. Na enig zoekwerk vond ik iemand die ongeveer gedaan heeft wat ik ook zou willen:

Nu wordt wel een beetje vertelt hoe het gemaakt is, maar hij is amerikaan, en doet dus geen boodschappen bij de gamma
Dat laat mij zitten met een aantal vragen:
1 Welk materiaal moet je hier voor gebruiken (hij zegt plastizote)?
2 Waar kunje dat in nederland kopen?
3 En dan, je hebt die lege koffer, en het schuim, maar hoe krijg je die vormen er in? Is daar nog een speciale manier voor, of is het gewoon een laag een gat in maken, en in de andere niet, en dan weer op elkaar plakken?
4 En wat doe je als een zo'n laag te dik is (ik kan me niet voor stellen dat je dit spul over de lengte door midden kan zagen/snijden).
5 Wat ook een probleem word (met een xbox) is dat sommige delen dieper moeten zijn dan andere (remote control is lager dan de xbox zelf), hoe moet je dat dan doen?
Dus: Post hier je ideeen, en je eigen creaties (voorzien van beschijving natuurlijk
) en antwoorden op de vragen.

Nu wordt wel een beetje vertelt hoe het gemaakt is, maar hij is amerikaan, en doet dus geen boodschappen bij de gamma
1 Welk materiaal moet je hier voor gebruiken (hij zegt plastizote)?
2 Waar kunje dat in nederland kopen?
3 En dan, je hebt die lege koffer, en het schuim, maar hoe krijg je die vormen er in? Is daar nog een speciale manier voor, of is het gewoon een laag een gat in maken, en in de andere niet, en dan weer op elkaar plakken?
4 En wat doe je als een zo'n laag te dik is (ik kan me niet voor stellen dat je dit spul over de lengte door midden kan zagen/snijden).
5 Wat ook een probleem word (met een xbox) is dat sommige delen dieper moeten zijn dan andere (remote control is lager dan de xbox zelf), hoe moet je dat dan doen?
Dus: Post hier je ideeen, en je eigen creaties (voorzien van beschijving natuurlijk
offtopic:
Hoort dit wel thuis in CME? Dit leek mij de beste plaats, dus schop het maar erges anders heen als het daar hoort
Hoort dit wel thuis in CME? Dit leek mij de beste plaats, dus schop het maar erges anders heen als het daar hoort
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination