Muis en toetsenbord hebben eigen wil in spellen? *

Pagina: 1
Acties:

• Peveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb een probleem als ik spellen speel (bvb Fifa 2005 en Star Wars Battlefront).

Als ik fifa opstart vraagt hij in welke taal ik het spel wil spelen en dan kan je kiezen, maar het vreemde is dat het net lijkt of er iemand de hele tijd op de pijltjes toetsen drukt waardoor de keuzes heel snel voorbij schieten, dit gebeurt door het hele menu maar heb niet kunnen testen of het ook daadwerkelijk op het veld gebeurt.

Het is ook met Star Wars dat in de menu's mijn muis de hele tijd naar de rechter onderhoek van het scherm schuift heel irritant maar in de game zelf werkt het gewoon normaal.

Bij andere spellen heb ik geen problemen oa championship manager en colin mcrae 4.

Ik d8 eerst dat het aan men muis lag(logitech optical) dus heb de drivers ervan geupdate maar dat hielp niet heb directx ook geupdate naar 9.0c maar hielp ook niet heb het geprobeert met de muis eruit en toetsenbord eruit maar hielp ook niet.

Ik ben op dit moment een btje idee-loos dus misschien dat 1 van jullie me kan helpen.

Specs:
Asus P4PE
2.5 gig
512mb geheugen
MSI Gefore4 Ti 4200
Win XP Pro SP2

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Toevallig een joystick op je computer aangesloten?
Heb het namelijk ook wel eens gehad en dan was me sidewinder aangesloten en die zorgde er dus voor, omdat dat zo'n joystick is die mechanisch beweegt doormiddel je handen heen en weer te halen, of misschien blijft je tobo hangen?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:20
al es naar je videokaartdrivers gekeken? t is maar een gokje, want bij andere spellen doet ie het wel goed 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit past beter in SPV

Raar Probleem bij Spellen > Muis en toetsenbord hebben eigen wil in spellen? *
SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Peveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Thnx het staat hier idd beter en betere topic titel :)

Maar om terug te komen op het probleem.
Ik heb geen gamepad/joystick/stuur ofzo aan gesloten en heb de videokaart drivers ook geupdate maar het mocht niet baten...