Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3]Speler voor +/- €150. Iriver iFP-380T?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben dus op zoek naar een mooie mp3 speler. Ik zelf vind de iriver ifp-380 een mooi speeltje. Het schijnt vooral dat de iriver zeer goede audio kwaliteit heeft en vrij stevig is. Ook heeft de 380 een mooi schermpje en veel functies. Wat ik alleen jammer vind is dat de 380 128mb is en ik eigenlijk 256mb wil hebben nou kan je de 390 nemen maar die is meteen een heel stuk duurder ( €208 bij de pricewatch ) terwijl mijn budget ongeveer 150 euro is en maximaal tegen de 190-200 euro( zeker niet meer ).

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/blue02.jpg

Nou zijn er ok voor +/- 160 euro philips mp3 spelers te krijgen met een hd van 1.5 of 2 gig. Nou ben ik zelf alleen vrij bang dat die HD vrij snel kapot mocht hij een keer een goede schok maken maar hier ben ik niet zeker van. Daarnaast heb ik ook nog een blik geworpen op de creative muvo het uiterlijk van deze vond ik niet echt spectaculair al zijn ze wel vrij goedkoop gezien het aantal mb's.

Audio formaten zijn niet echt belangrijk voor me zolang hij maar mp3 afspeelt ben ik tevreden. Wat ik ook vrij belangrijk vind zijn de batterijen. Wat ik daarmee wil zeggen is dus dat ik niet om de 3 uur een andere batterij erin moet stoppen maar toch minimaal wel een uur of 10 ermee kan. Radio is leuk maar niet echt een verplichting. Ook wil ik niet met een grote koelkast rondlopen en al helemaal geen mp3 cd speler.

Nou dus de vraag of iemand een gelijkwaardig iets kent met dezelfde kwaliteiten als de iriver maar dan minimaal 256mb en hiervoor ook argumenten kan geven waarom hij goed is en niet alleen van ik heb deze en hij is goed. Alvast bedankt voor alle reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:49 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:50

Piggen

Lekker bakkie

iRiver is allang de enige niet meer die goede spelers maakt. Staar je daar dus niet blind op :)
En waarom zou je voor de iFP-300 serie gaan als er ook de nieuwere iFP-700 en -800 zijn? Die zijn zelfs goedkoper (een iFP-790 met 256 mb kost 179 euro)

Maar er zijn ook genoeg andere alternatieven voor een iRiver.
De iAudio 4 is bijvoorbeeld ook een hele goede speler, waarvan gezegd wordt dat de geluidskwaliteit beter is dan van iRiver spelers. Kost ook "maar" 159 euro voor 256 mb.

En voor 150 euro kun je tegenwoordig ook een 1 Gb speler kopen, de Cebop Run. Hoewel je dan waarschijnlijk wel iets inlevert qua (geluids)kwaliteit

Alle bovengenoemde voorbeelden komen trouwens van mp3spelers.nl :)

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op 30 oktober 2004 @ 16:58:
iRiver is allang de enige niet meer die goede spelers maakt. Staar je daar dus niet blind op :)
En waarom zou je voor de iFP-300 serie gaan als er ook de nieuwere iFP-700 en -800 zijn? Die zijn zelfs goedkoper (een iFP-790 met 256 mb kost 179 euro)

Maar er zijn ook genoeg andere alternatieven voor een iRiver.
De iAudio 4 is bijvoorbeeld ook een hele goede speler, waarvan gezegd wordt dat de geluidskwaliteit beter is dan van iRiver spelers. Kost ook "maar" 159 euro voor 256 mb.

En voor 150 euro kun je tegenwoordig ook een 1 Gb speler kopen, de Cebop Run. Hoewel je dan waarschijnlijk wel iets inlevert qua (geluids)kwaliteit

Alle bovengenoemde voorbeelden komen trouwens van mp3spelers.nl :)
die cebop run is zo'n standaard mp3 speler uit china. er zijn een heleboel merken die haast exact dezelfden verkopen. Die wil ik liever niet hebben. die iaudio 4 ziet er op het eerste gezicht niet echt slecht uit kwa uiterlijk. Al lijkt hij mij wel minder massief als de iriver. Wat me ook tegenviel was de speeltijd. Maar die iriver 790 is inderdaad ook geen slecht idee. vooral omdat die 256mb versie wat meer in het budget zit. En de speeltijd van die 790 is ook al een stuk hoger.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

149 euro, de Creative Muvo2 1,5 GB bij mycom.
Binnen je budget, meer geheugen dan je wilde, alleen wel een microdrive hdd, dus weet niet wat je met je mp3speler gaat doen, dus het zou een goed alternatief kunnen zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

die cebop run is zo'n standaard mp3 speler uit china. er zijn een heleboel merken die haast exact dezelfden verkopen. Die wil ik liever niet hebben. die iaudio 4 ziet er op het eerste gezicht niet echt slecht uit kwa uiterlijk. Al lijkt hij mij wel minder massief als de iriver. Wat me ook tegenviel was de speeltijd. Maar die iriver 790 is inderdaad ook geen slecht idee. vooral omdat die 256mb versie wat meer in het budget zit. En de speeltijd van die 790 is ook al een stuk hoger.
De 790/890 is de opvolger van de 390, en heeft deze verbeteringen:
Deze heeft:

-USB 2.0
-betere speelduur
-klokje en alarm en timer
-speelt alle formaten die de 390 ook speelt, maar dan tegelijk. (als je bij de 390 een firmware upgrade voor Ogg doet, speelt ie geen Wma meer)
-hij is er in 2 kleuren (790 en 890) en hij is mooier (maar dat is persoonlijk natuurlijk)

Verwijderd

Topicstarter
die 790 256mb is inderdaad erg leuk. Maarja nu het volgende waarom is zo'n creative muvo2 1,5 gig in verhouding met die iriver zo verdomd goedkoop? Zit er dan zoveel verschil in de kwaliteit en functies tussen die 2 omdat die iriver zelfs nog duurder is. Wat ik wel als nadeel vind aan die muvo is dat hij een li-ion accu heeft. Ik heb namelijk een stapel oplaadbare batterijen die goed van pas komen bij die iriver.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 18:43 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

tozzke

aka tozzert

flashgeheugen is gewoon duurder dan HD-technieken

ik ben btw sinds gisteren in het bezit van een iRiver iFP-795 (512MB) en ik moet zeggen... een geweldig klein wonder :)

goed geluid zowel mp3 als radio (ontvangst valt me alles mee), lange batterijduur kortom een aanrader

ik wilde deze omdat ik geen hd-speler wilde (ivm mechanische delen/schokken), lang met een batterijlading kon doen, met een enkele AA batterij, radio en opnemen

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.zeepost.nl/iriver/images/104_0489%20(Small).JPG
*klik voor meer foto's

[ Voor 14% gewijzigd door tozzke op 30-10-2004 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tozzman schreef op 30 oktober 2004 @ 18:44:
flashgeheugen is gewoon duurder dan HD-technieken

ik ben btw sinds gisteren in het bezit van een iRiver iFP-795 (512MB) en ik moet zeggen... een geweldig klein wonder :)

goed geluid zowel mp3 als radio (ontvangst valt me alles mee), lange batterijduur kortom een aanrader

ik wilde deze omdat ik geen hd-speler wilde (ivm mechanische delen/schokken), lang met een batterijlading kon doen, met een enkele AA batterij, radio en opnemen

[afbeelding]
*klik voor meer foto's
dat die technieken in prijs verschillend zijn is vrij logisch ja maar die microdrives in mp3 en digitale camera's zijn ook alles behalve goedkoop. Maar ik zit dus idd ook met die mechanische onderdelen en dat schok gebeuren. keep me updated over je ervaringen van je speler(ook al nadelen tegen gekomen?)

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

tozzke

aka tozzert

ik vind hem nog steeds geweldig :)
het navigeren kost even tijd om het allemaal door te krijgen. Je hebt relatief weinig knoppen maar ze hebben allemaal minimaal een dubbele functie. Dat kan dus (zeker in het begin) verwarrend zijn.

het ontvangst van de radio kan wel te wensen overlaten, het is erg afhankelijk van hoe je het snoer (dus de antenne) van je koptelefoon houdt. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een apparaatje (als in portable gadget) gezien wat 100% zuiver ontvangst heeft.

Verwijderd

Aiwa HZ WS 2000, 200 euro's :9 O-)

Verwijderd

Bij dixons is de oude ifp190 :? (weet het niet uit het hoofd) met 256mb 120 euro.

De harddisk dingen zijn leuk maar let erop dat de baterijen echt niet zo lang meegaat.
Meestal 10 uur en in de praktijk ligt dat stukken lager vooral als je veel gaat skippen, zijn ook vrij zwaar

Ik kwam daar dus achter met zo'n ding en voorlopig maar weer een flashspeler gehaald.
Te vaak te zwaar of batterij leeg als je hem nodig had.

Let ook op een stel leuke oordoppen binnen je totaal budget, misschien heb je die nog liggen weet ik niet.

Je moet gewoon even je prioriteiten op een rijtje zetten.
Als geluid en batterij niet het toppunt hoeft te zijn zou ik voor zo'n el cheapo merk gaan.
Aan een dure iriver etc. heb je niks aan als je bagger 128kb mp3's hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zit inderdaad nogsteeds er over na te denken wat nou mijn belangrijkste eisen zijn. Als ik een goedkope player wil hebben denk ik dat de creative muvo tx 256mb geen slechte keuze is? of is er nog een betere budget keuze?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:25:
ik zit inderdaad nogsteeds er over na te denken wat nou mijn belangrijkste eisen zijn. Als ik een goedkope player wil hebben denk ik dat de creative muvo tx 256mb geen slechte keuze is? of is er nog een betere budget keuze?
voor budget is er zeker nog wel een betere keuze. maar dat betekent waarschijnlijk ook dat je aan kwaliteit moet inleveren.
kwaliteit kost geld, dus je zult er over moeten nadenken wat je wilt...

Verwijderd

Topicstarter
_RoD_ schreef op 31 oktober 2004 @ 23:12:
[...]

voor budget is er zeker nog wel een betere keuze. maar dat betekent waarschijnlijk ook dat je aan kwaliteit moet inleveren.
kwaliteit kost geld, dus je zult er over moeten nadenken wat je wilt...
dat ik bij een budget model kwaliteit in moet leveren is dan niet anders. maar kan je ook een voorbeeld geven van een model die beter is als die muvo?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 08:18:
[...]

dat ik bij een budget model kwaliteit in moet leveren is dan niet anders. maar kan je ook een voorbeeld geven van een model die beter is als die muvo?
wat is de prijs van dat ding? ik kan alleen de 512mb prijs vinden

Verwijderd

Topicstarter
bij onze overdure lokale winkel Norrod: Creative Muvo TX 256Mb FM MP3 speler
€ 102,00

edit: Creative Nomad Muvo TX FM 256MB € 88,- dat is hem in de price watch als het goed is

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 17:51 ]

Verwijderd

IOPS MFp300 serie _/-\o_ !

Ik vind hem stukke mooier dan die iriver, heeft even veel funcie's, Oled in de plaast van LCD, en goeie oordopjes (die je dan niet meer hoeft aan te schaffen).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:55:
IOPS MFp300 serie _/-\o_ !

Ik vind hem stukke mooier dan die iriver, heeft even veel funcie's, Oled in de plaast van LCD, en goeie oordopjes (die je dan niet meer hoeft aan te schaffen).
alleen kosttie 209 euro voor 256mb, valt dus direct al af.

Verwijderd

Dan ben je opgelicht, bij Raf koste die zelfs nog maar 169,-

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:50:
bij onze overdure lokale winkel Norrod: Creative Muvo TX 256Mb FM MP3 speler
€ 102,00

edit: Creative Nomad Muvo TX FM 256MB € 88,- dat is hem in de price watch als het goed is
Dit lijkt me best goed voor zon speler. Creative is toch niet écht een cheap merkje... lijkt me redelijke kwaliteit, en een mooie prijs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 18:25:
Dan ben je opgelicht, bij Raf koste die zelfs nog maar 169,-
kon eerst maar 1 winkel vinden maar idd kost maar 169

Verwijderd

Topicstarter
_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 18:30:
[...]

Dit lijkt me best goed voor zon speler. Creative is toch niet écht een cheap merkje... lijkt me redelijke kwaliteit, en een mooie prijs
dacht ik ook maar ik lees hier 2 opmerkingen van mensen en die zijn er toch niet erg tevreden over ( al is de editor het toch wel )

http://reviews-zdnet.com....505-6490_16-30906242.html

wat ik ook nog op een andere site lees dat hij niet kan spoelen? dus alleen maar van begin tot eind en niet in een nummer ff een stukje vooruit spoelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 21:20 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb nog ns wat rondgezocht, en vond deze 2 spelertjes:

http://www.mp3.direqt.nl/site/php/product-show-798.php
http://www.mp3.direqt.nl/site/php/product-show-907.php

dit zijn 2 dezelfde spelers, enige verschil is dat de goedkopere een veel slechtere speelduur heeft, en de FM radio in het snoer zit (waardoor als je de oordopjes verwisselt, je zonder radio zit).

Persoonlijk had ik liever 1 van deze gekocht, dan de Muvo.
Maar je moet het zelf weten, ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 21:55:

dit zijn 2 dezelfde spelers, enige verschil is dat de goedkopere een veel slechtere speelduur heeft, en de FM radio in het snoer zit (waardoor als je de oordopjes verwisselt, je zonder radio zit).

Ik stel misschien veel vragen maar wil geen miskoop doen als je begrijpt wat ik bedoel. Daarom dan ook waarom koop je deze liever als de muvo?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 21:55:

Die inovix (IMP-32 256 MB) heb ik even gehad. Maar die is niet vergelijkbaar met de muvo2 (1.5) die ik nu heb, die is in alle klassen beter.

[edit] En de usb2.0 is niet snel, maar slechts een Full Speed aansluiting (12 Mb)

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-11-2004 22:20 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:10:
[...]

Ik stel misschien veel vragen maar wil geen miskoop doen als je begrijpt wat ik bedoel. Daarom dan ook waarom koop je deze liever als de muvo?
ik vind em mooier, lijkt me wat meer solide dan de Muvo. en door het feit dat de Muvo (blijkbaar) niet vooruit/achteruit kan spoelen.
Maar dit is allemaal nogal persoonlijk. zóveel verschil zit er niet tussen.
De Muvo heeft weer als voordeel dat er een beschermhoesje bij zit, en dat hij kleiner is.
Tis een beetje afwegen waar je het meeste waarde aan hecht.
Ik heb de Innovix nog niet in handen gehad, dus kan er niet heel veel over zeggen. Binnenkort krijgt mn zusje hem, dan zal ik ns kijken wat ik er van vind.

Ik zou zeggen, denk er ns over na ;)

(owjah, bij www.mp3.direqt.nl zijn beide spelers te koop, en ze hebben zon handig "vergelijk" knopje... dus kun je voor jezelf ff bekijken wat de verschillen zijn)

Verwijderd

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op 01 november 2004 @ 22:18:
[...]

Die inovix (IMP-32 256 MB) heb ik even gehad. Maar die is niet vergelijkbaar met de muvo2 (1.5) die ik nu heb, die is in alle klassen beter.

[edit] En de usb2.0 is niet snel, maar slechts een Full Speed aansluiting (12 Mb)
heb je hem ook al eens perongeluk laten vallen? zoja hoe heeft hij dat doorstaan?

• RoD
  • Niet online

RoD

MeNTaL_TO schreef op 01 november 2004 @ 22:18:
[...]

hij is ook wat duurder... 150 euro om 89 euro. dat scheelt nogal wat ;)

Verwijderd

Topicstarter
_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 22:22:
[...]

ik vind em mooier, lijkt me wat meer solide dan de Muvo. en door het feit dat de Muvo (blijkbaar) niet vooruit/achteruit kan spoelen.
ik lees net dat er firmware updates zijn voor de muvo om em wel te kunnen laten skippen. Het kiezen word nou wel erg moeilijk :p

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:24:
[...]

heb je hem ook al eens perongeluk laten vallen? zoja hoe heeft hij dat doorstaan?
Helaas heb ik de muvo al een keer laten vallen en doorstaan zonder problemen (niet eens een deukje of barstje of een probleem met de hdd, een microdisk kan wel aardig wat hebben).

Ik had hem trouwens voor 149 bij de MM (zelfde prijs als Mycom) en de andere Inodinges had ik voor 59.

Nadeel, wel mappen support, maar niet kunnen skippen tussen mappen, dus je moet weten als je het begin van de cd zoekt welk nummer dat is.

Helaas op beide geen bitrate display.
Qua geluid zijn ze niet te vergelijken (wint de muvo met gemak, is ook niet helemaal eerlijk 11 mW tegen 30 mW).

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 22:27:
[...]

hij is ook wat duurder... 150 euro om 89 euro. dat scheelt nogal wat ;)
1,5 GB om 256 MB.
Wat beiden niet klopt, beide gaan ze uit van 1 MB is 1000 KB.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 08:21
iRiver is duur, dat is 1 ding dat zeker is. Maar zoals bij veel dingen geld ook hier, goedkoop is duurkoop. Ik heb nog nooit problemen gehad met iRiver producten en die firmware updates zijn ook zeer makkelijk.
En ja, ik heb ook 'goedkopere' merken gezien die na een paar maanden net zo gaar waren als een lama na 20 pilsjes ;)

En voor 150 euro kun je ook wel 512MB spelers kopen meen ik.

• RoD
  • Niet online

RoD

MeNTaL_TO schreef op 01 november 2004 @ 22:41:
[...]
1,5 GB om 256 MB.
Wat beiden niet klopt, beide gaan ze uit van 1 MB is 1000 KB.
dat is waar, maar de TS zoekt volgens mij meer om een budget oplossing

• RoD
  • Niet online

RoD

Postman schreef op 01 november 2004 @ 22:46:
iRiver is duur, dat is 1 ding dat zeker is. Maar zoals bij veel dingen geld ook hier, goedkoop is duurkoop. Ik heb nog nooit problemen gehad met iRiver producten en die firmware updates zijn ook zeer makkelijk.
En ja, ik heb ook 'goedkopere' merken gezien die na een paar maanden net zo gaar waren als een lama na 20 pilsjes ;)

En voor 150 euro kun je ook wel 512MB spelers kopen meen ik.
Ik ben het met je eens, ik koop ook liever een iets duurdere speler (heb destijds een iRiver IFP390T aangeschaft voor 240 euro). Nooit problemen mee gehad, werkt perfect

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:10:
[...]

Is dat niet de zelfde ding die Mycom verkoopt als mycom speler.

In iedergeval wil je wel belangrijke tip geven dat op een 256mb vorbis ogg bijna evenveel op ga in de zelfde kwaliteit als op een 512mb mp3 speler. Zelf heb ik liever een goed maar iets duurdere speler, dan dat je voor een dubbeltje op de eerste rang probeer te zitten met baggere kwaliteit.

Verwijderd

Op plaatjes zien die budget dingen er ook heel mooi uit maar als je ze vergelijkt in het eggie met de duurdere dan zie je wel ineens een groot verschil.

Trouwens is iriver helemaal niet zo duur, een tijd terug waren ze echt duur.
Nu krijg je behoorlijk wat voor niet al teveel geld.
Ok de budget dingen zijn ook goedkoper geworden maar als je puur naar het geld kijkt.

De prijs is vaak ook wel gerechtvaardigd van iriver, afwerking is perfect, batterij is top, software updates om de scherpe randjes eraf te halen, garantie 2 jaar, geluid is super+ super equalizer.

Liever een goed merk met minder geheugen dan een prul met super veel geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik neig ook nogsteeds naar die Iriver. Iedereen zit wel te zeggen van je bent gek dat je zo'n duur ding koopt( die denken van haal maar zo'n goedkoop prul ) Maar ik betaal liever iets teveel dan te weinig en dat ik na een (half)jaar een hoop prut op m'n tafel heb liggen waar ik niks mee kan. Daarom zij ik aan het begin ook al dat ik niet zo'n goedkopie chinese import player wil hebben ( Als voorbeeld die xiron mp3 spelers van de blokker ) of iets waarbij na een paar maanden de knopjes niet van werken of andere problemen voordoen.

Ik vind die Iriver nogsteeds een mooi stukje werk. Het uiterlijk is mooi en hij zit volgens mij ook degelijk in elkaar.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:47:
Mja ik neig ook nogsteeds naar die Iriver. Iedereen zit wel te zeggen van je bent gek dat je zo'n duur ding koopt( die denken van haal maar zo'n goedkoop prul ) Maar ik betaal liever iets teveel dan te weinig en dat ik na een (half)jaar een hoop prut op m'n tafel heb liggen waar ik niks mee kan. Daarom zij ik aan het begin ook al dat ik niet zo'n goedkopie chinese import player wil hebben ( Als voorbeeld die xiron mp3 spelers van de blokker ) of iets waarbij na een paar maanden de knopjes niet van werken of andere problemen voordoen.

Ik vind die Iriver nogsteeds een mooi stukje werk. Het uiterlijk is mooi en hij zit volgens mij ook degelijk in elkaar.
iRiver is harstikke degelijk. ik heb mijn iRiver IFP390T ontelbare keren laten vallen, en hij is nog steeds zo goed als nieuw.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:47:

Je kunt ook even bij de Blokker zo'n cheapo halen, uitproberen en terugbrengen.
Als je een goeie haalt dan ga je ook genieten van de muziek, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.
Je gaat ineens al je muziek uitproberen omdat het gewoon zo geweldig klinkt.
Je loopt gewoon in huis met dat ding rond ipv de stereo aan 8)
Ik zou de eerste zijn als je voor weinig een supermachientje kon kopen, maar dat is niet zo :)

Laat die mensen maar kletsen of even luisteren, dan piepen ze wel anders >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 23:07 ]

Verwijderd

Ik zou ook een iets duurdere halen. Ikzelf heb ook een Iriver 390-t, en ik heb er ook nog nooit problemen meegehad. Valt om de haverklap, maar werkt nog perfect. Wat ikzelf trouwens ook erg belangrijk vind, is dat er een batterij in moet en geen accu. De accus verslijten namelijk vrij snel (normaal dan) en je kunt ze bijna nooit verwisselen. Ook is het dan onmogelijk om een reserve accu mee te nemen. Nu hoef ik alleen ff batterij te verwisselen en ik kan weer 25 uur met een gp 2300 :)

Verwijderd

ik weet niet goed of mijn vraag hier past
maar toch vuur ik ze even op jullie af:

mag je met een mp3 harddiskspeler gaan lopen, laat staan sporten?
we weten allemaal dat harde schijven best niet te veel bewegen als ze eenmaal in werking zijn. nu vroeg ik me af of dit ook zo is bij mp3-harddiskspelers.
iemand?

mvg
tij_ler

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 15:28:
ik weet niet goed of mijn vraag hier past
maar toch vuur ik ze even op jullie af:

mag je met een mp3 harddiskspeler gaan lopen, laat staan sporten?
we weten allemaal dat harde schijven best niet te veel bewegen als ze eenmaal in werking zijn. nu vroeg ik me af of dit ook zo is bij mp3-harddiskspelers.
iemand?

mvg
tij_ler
ja dat mag :) anders heb je er geen zak aan natuurlijk.
Pagina: 1