Handtekeningen Microsoft???

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoi,

Omdat bij mijn microsoft joystick (microsoft precision pro) een knopje het niet meer helemaal lekker deed heb ik hem ff geopereerd. Schroefjes eruit aan de onderkant en knopje gefixed.

Ik wil de onderkant er weer op doen zie ik dat er aan de binnenkant van die onderkant allemaal hantekeningen staan (met plastic "geschreven" zeg maar). Waarschijnlijk zijn die dus van de ontwerpers ofzo, maar is ben ik nu de enige, of is dit bij iedereen zo met deze joystick?

Zelf heb ik geen scanner of webcam :'(, dus helaas geen plaatjes, maar als je het bij je eigen joystick wil zien, moet je de voetjes er voorzichtig afpeuteren, 1'tje wil er niet, daar zit geen schroefje onder. Onder de andere voetjes wel.

Adioz

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Hmm, heb zelf (uit principes ;) ) geen MS pretstokjes, dus weet niet of het altijd zo is... Misschien heb je wel een unicum... stuur hem op naar Microsoft en misschien win je de 20 miljoen! ;)

sorry, ben flauw vandaag :)
maar wat wil je... na oud en nieuw :)

• dr snuggles
  • Niet online
Heh heh, ik stuur wel mailtje naar microsoft, kijken wat zij er van vinden. Ik post antwoord hierzo wel.

Verwijderd

Ik heb ze er ook opstaan, zag er wel leuk uit

• dr snuggles
  • Niet online
Alleen is het maken van die onderkant volgens mij nog duurder dan wat er verder aan de binnenkant zit aan rommel. Mijn netwerkkaart ziet er nog geavanceerder uit >:). En voor die pretstick heb ik dan 160 piek neergelegd :D.